Gå til innhold
Hundesonen.no

Planlegging av treningen og treningsdagbok


Turb
 Share

Recommended Posts

Veldig enig. Jeg synes det er mye å bruke en halv side på å fylle ut hva og når hunden har spist, hva man belønner med, dagsform, vær osv, osv! Det er mye lettere å bare notere ned dette hvis man har gjort noe man ikke pleier å gjøre!

Slik ser min ut når jeg har nøye planlagte treninger, som f.eks mot et mesterskap. Resten av året legger jeg heller en liten plan i hodet, eller skrivet et blogg-innlegg ;)

IMG_7116.jpg

Kommer kanskje litt an på. Nå er jo Monti ung enda, så vi bruker mye tid og energi på å finne ut hva han jobber best for, når, prøver å finne ut hva som påvirker han, etc. Kanskje blir boka litt for voldsom når vi kjenner han bedre.

Ang plass så bruker jeg to sider om jeg har mer å tilføye, enkelt og greit. Boka er jo stapper med sånne sider som du linket til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere får de bøkene av Royal Canin hvis dere spør de pent, enten dere sender en mail til de eller går innom en stand på en utstilling. Vi fikk masse sånne bøker når vi hadde LP-stevne og bruksstevne ihvertfall, delte de ut som premier vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en A5-kladdebok med linjer i og synes det er mye bedre enn den der RC-boka med masse kjas rundt vær, hva/når bikkja har spist - og sist men ikke minst - veldig blankt papir slik at min store utflytende håndskrift blir enda mer stor og utflytende (og uleselig).

Siden jeg er veldig lat kombinert med å ha store islag av spontan-trening, kan jeg ikke ha treningsbok på dataen, men lille greie kladdeboken fungerer fint. Neste gang jeg skal ha kladdebok, skal jeg dog kjøpe A5 med ruter.. håndskriften min overtar herreveldet når det er linjer også.. må ha små ruter til å holde bokstavene på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en skrivebok fra www.personligalmanacka.se - den er 13 x 14 cm og perfekt å ha med seg. Man kan utforme den som man vil i 4 deler med linjer, ruter, blanke ark osv... og så kan man laste opp egne bilder for å ha som fram og bakside

Har prøvd et antall varianter av å skrive treningsdagbok fra blogg til ark i perm, men har sluttet ganske fort fordi det enten blir for tungvindt eller for stort å ta med seg på trening. Men denne lille boka er perfekt å ha med seg og jeg har endelig funnet et konsept som fungerer for meg.

Har til og med bestil meg en til meg selv som jeg skal bruke som kost og treningsdagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...