erlendandre Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2012 hei! mitt navn er Erlend kommer fra sunnmøre og jobber for øyeblikket som trykker i en grafisk bedrift=) jeg, fruen har lenge planlagt og ønsket oss hund<3 jeg koser meg en del ute i det fri og vi har 2 barn. Har lenge undersøkt og tenkt men har nå i lengere tid bestemt oss for og få oss en herlig samojed i familien=) vi har bestemt oss for att til sommeren skal dette forrhåpentligvis gå i oppfyllelse! =D Mvh familje på 4, Erlend, Jenny, Elay og Elias. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2012 Hei og velkommen til Hundesonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2012 Velkommen hit :panda: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Velkommen til Sonen! Håper du vil trives her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100007 Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Velkommen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Velkommen til sonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Velkommen til sonen! Flott valg av rase Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlendandre Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 tusen takk alle =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Velkommen hit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LadyBird86 Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Det er jo en flott rase! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts