HeidiW Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Vel, min første post her inne Den 18 Mars kommer en liten blå brite her i hus... Det gledes Fra før har jeg en hund på 6 år, å det skal bli spennede å se hvordan hun takler å få en liten i hus... Hun har ikke noe i mot katter, men nå har hun vel aldri bodd med en... (Håper bildet kommer frem ) Har vel egentlig ikke bestemt meg for kosenavn enda... men blir vel endten Grace eller Ellie... leker litt med tanken på surri(katt) 1 Siter
idaemiliee Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Gratulerer! Surri, så søtt! Når jeg ser henne tenker jeg "Grace" Siter
Ia Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Er det en grå katt med grå øyne? Nydelig! Og, ja, jeg ser også Grace. Gratulerer med minstebarnet, og velkommen hit til oss! Siter
HeidiW Skrevet 28. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Tusen takk! Det er vel Grace jeg har mest sans for selv og Jeg håper hun får gule øyne etterhvert, i utganspunktet skal dem vel være gule Siter
Justisia Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Grace var et vakkert navn da :-) Det er en fascinerende rase. Siter
Bananen Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Er hun en sååånn ... Russian Blue? Vi hadde en grå katt (hun lignet mye på Russian Blue, bare litt "buttere" i fjeset) da jeg vokste opp. Hun ble fanget da hun var 5-6 uker, og hun bodde ute med villkattforeldre. Tross mine foreldres ikke gjennomtenkte innfanging av en bitteliten kattunge, var hun en ganske så kul katt, altså! Siter
tm100007 Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Gratulerer! Nydelig var hun også. Siter
SD Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Hun er fiiin. Gleder meg til å få treffe henne Siter
Anita F Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Britisk Korthår? Hvilken oppdretter? De er herlige katter Skjønn var hun! Siter
HeidiW Skrevet 29. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 er Britisk korthår ja Det er Av Æsene. Jeg skal være forvert på henne Siter
Snøfrost Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Gratulerer med en blå liten "teddybjørn" Britter er fine katter, og som regel med herlige personligheter. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.