Mud Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Etter gjentatte oppfordringer har jeg skaffet meg MSN..(jada,jeg vet det var på tide ) Så da er det bare å legge meg til.Jeg vet nemlig ikke hvordan jeg legger andre til,jeg er som sagt litt blÅnd Desverre har jeg ikke muligheten til å være pålogget på jobben da vi har fått MSN forbud pga et par litt ivrige kolleger av meg :roll: . Det er stort sett på jobben jeg er på nettet,så jeg kommer nok til å være litt fraværende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Wee Du har ikke en msn-adresse man kan legge til også vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Sjekk profilen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2005 Wee Du har ikke en msn-adresse man kan legge til også vel Nå ble jeg veldig forvirret...Hva er MSN adresse liksom :? Phuh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar