Gå til innhold
Hundesonen.no

Setermoen i Bardu?


Cilies
 Share

Recommended Posts

Hei. Jeg er nettopp flyttet til Setermoen og vurderer kjøp av hund, men så lurte jeg på før jeg skaffet meg hund om det er et aktivt hundemiljø på Setermoen?

Er det noen her i fra som bor i nærområdet?

Er det noen valpekurs i Bardu? :ahappy:

Er det noen som holder noen kurs i området?

Sikkert litt mange spørsmål, men vil egentlig bare være sikker på hva jeg setter meg inn for når jeg får en valp ang området og hva det er tilbudt i området. Jeg har ikke helt valg noen rase jeg vil ha enda, men har laget en tråd inne på "Rasevalg" som heter "min første og hans andre, men hvilken?"

kanskje dere har noen forslag som kanskje er kjent i området? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen, både til forumet, og Midt-Troms :-)

Bardu har ett flott hundemiljø, med masse koselige og flinke mennesker! Hundeklubbens hjemmeside er her . Hundeklubben har inngjerdet bane, og tilgang til flere store områder, det trenes både lp, bruks, spor og agility.

Dogdiggershar diverse kurs og foredrag for hundefolk. Det drives av 2 søte, snille og ikke minst FLINKE damer! :-)

Det er vel også noen som trener med/til redningshund også,tror jeg.

Edit; endret feil link

Endret av trulte
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen, både til forumet, og Midt-Troms :-)

Bardu har ett flott hundemiljø, med masse koselige og flinke mennesker! Hundeklubbens hjemmeside er her . Hundeklubben har inngjerdet bane, og tilgang til flere store områder, det trenes både lp, bruks, spor og agility.

Dogdiggershar diverse kurs og foredrag for hundefolk. Det drives av 2 søte, snille og ikke minst FLINKE damer! :-)

Det er vel også noen som trener med/til redningshund også,tror jeg.

Edit; endret feil link

Tusen takk! Ja da tar jeg meg innom der jeg :)

Hallais! Velkommen til gards. Bor i Bardu vi også, og alt trulte sier stemmer på en prikk! :)

Ja! Og der er det nå i hvert fall 3 flotte tollere. (Så i den andre tråden at du lurte på det).

Jotakk! Ja, da jeg jo kanskje spørre om råd og veiledning også. så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...