elinebj93 Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Skrevet 19. Januar 2012 Hvordan er det med en valp som er tørr og varm på snuten? er dette normalt? Valpen min er på besøk hos kjærsten, og ettersom han er bekymret, spørr jeg her. Siter
LilleZara Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Skrevet 19. Januar 2012 Tror ikke det alene er noe å bekymre seg over Mi er ofte tørr og varm på nesen når vi er inne og hun slapper av. Siter
Ara Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Skrevet 19. Januar 2012 Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Ser hundene her ofte får litt tørrere snuter på vinterstid når man gjerne fyrer inne, og lufta er varmere og tørrere. Siter
SusanneL Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Skrevet 19. Januar 2012 Jepp - heldigvis (eller dessverre) er det bare gammel overtro at fuktigheten eller varmen på nesen tilsier noe som helst om hundens helsetilstand. Det varierer fra hund til hund, og fra dag til dag på samme hund. Merkelig nok er nesene dog alltid nærmest iskalde når de kommer under dyna og "pirker" borti deg når du sover... Susanne 1 Siter
Maria Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Skrevet 19. Januar 2012 Valpen her er relativt tørr og varm på nesen hele tiden, mens den voksne hunden er våt og kald Men begge er full fart og friske, så jeg bekymrer meg ikke for det. Siter
HeidiK Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Skrevet 20. Januar 2012 Min er også litt varm og tørr på snuten av og til. Var bekymra eg og først, men er visst (som folk har skrevet over) ikkje noko å bekymre seg for. Dersom kvalpen ikkje har samme allmenntilstand som vanleg, ville eg vel kanskje vurdert det som verre. Siter
Guest Yellow Skrevet 20. Januar 2012 Rapporter Skrevet 20. Januar 2012 Varierer veldig her også, men som regel er han ganske tørr og varm, det er helt normalt for min hund, og han er ikke dårlig fordet. Så lenge nesen ikke blir så tørr at den flasser eller lager sprekker, er det nok helt normalt. Siter
Recommended Posts