Aslan Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Skrevet 24. Mai 2013 Jeg liker at du skriver i capslock Kanskje det når inn om jeg roper, vøtt Siter
Guest Christine Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Noen som er med på tur/trening snart? Siter
Pim Skrevet 25. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2013 Nidaros Brukshundklubb prøver seg på et dobbeltkurs i vinter - YEY! Siter
Pim Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Skrevet 20. Januar 2014 Noen som har lyst til å være med på satsningsgruppe i lydighet framover? Info og gruppeinndeling på dragvoll (oppmøte v inngang A) i morgen, tirsdag 21. Januar, kl 18.00 Siter
Trillian Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Noen som vet om et ringsekretærkurs i området? Siter
xxx12345 Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Noen som vet om et ringsekretærkurs i området? Det arrangeres i såfall av NKK avd Trøndelag Siter
Trillian Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Det arrangeres i såfall av NKK avd Trøndelag Ok, veit du om hvor ofte de pleier å arrangere? Pris og ol. Er så vanskelig å finne god informasjon om det på nettet synes jeg. Siter
xxx12345 Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Ok, veit du om hvor ofte de pleier å arrangere? Pris og ol. Er så vanskelig å finne god informasjon om det på nettet synes jeg. De hadde et høsten 2012 og det ble sagt de skulle ha et til ikke så lenge etter, men har ikke sett noe info om det. Du får spørre noen i styret: http://web2.nkk.no/trondelag/avholdte-aktiviteter/styret/ Siter
xxx12345 Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Ok, veit du om hvor ofte de pleier å arrangere? Pris og ol. Er så vanskelig å finne god informasjon om det på nettet synes jeg. http://web2.nkk.no/trondelag/aktiviteter/ringsekretaer-kurs/ Siter
Trillian Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 http://web2.nkk.no/trondelag/aktiviteter/ringsekretaer-kurs/ Jeg så det! Spørs om det ikke blir ringsekretær av meg da Siter
xxx12345 Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Jeg så det! Spørs om det ikke blir ringsekretær av meg da Har du vært skriver? Du må ha vært skriver ved to anledninger før du kan begynne som elev, men det er ingenting i veien for å gå kurset, ta eksamen, så være skriver. Siter
Trillian Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Har du vært skriver? Du må ha vært skriver ved to anledninger før du kan begynne som elev, men det er ingenting i veien for å gå kurset, ta eksamen, så være skriver. Ikke vært skriver ennå nei, men tenkte det var greit å få kurset unna først som sist Det var så gøy med utstilling! 1 Siter
xxx12345 Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Ikke vært skriver ennå nei, men tenkte det var greit å få kurset unna først som sist Det var så gøy med utstilling! Du får sjekke terminlisten og finne ut hvem som arrangerer når, så sender du bare en mail og melder deg til tjeneste Siter
MarieR Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Er det flere soniser som skal gå LP på retrieverklubbens stevne i april? Ziva debuterer i klasse II. Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Er det flere soniser som skal gå LP på retrieverklubbens stevne i april? Ziva debuterer i klasse II. Nope. Litt for tidlig for Ymsemann og Ekko har konkurransepause til jeg finner ut hvordan jeg får han til å synes ringen er like moro som trening igjen. Men hvor er det og hvem er dommer? Siter
MarieR Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Nope. Litt for tidlig for Ymsemann og Ekko har konkurransepause til jeg finner ut hvordan jeg får han til å synes ringen er like moro som trening igjen. Men hvor er det og hvem er dommer? Syns ikke Ekko konkurranser er morsomt lenger altså? Jeg har motsatt problem, jeg må få hunden til å syns at trening er gøy igjen Det er på retrieverklubbens bane på Lysheim, ca 1 mil fra E6 ved Sparbu Dommer Anne-Marit Traaholt på lørdag og Arild Berntsen på søndag. Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Syns ikke Ekko konkurranser er morsomt lenger altså? Jeg har motsatt problem, jeg må få hunden til å syns at trening er gøy igjen Det er på retrieverklubbens bane på Lysheim, ca 1 mil fra E6 ved Sparbu Dommer Anne-Marit Traaholt på lørdag og Arild Berntsen på søndag. Ok. Nei, han gjør jo som han skal, og får greie poeng, men han har ikke den gnisten på konkurranse som han hadde før og har på trening nå. Og jeg vil ha tilbake den gleden tilbake i ringen også Men er litt usikker på hvordan. Siter
Guest Christine Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Uoffisielt agilitystevne på Skjetlein 23.Februar. http://gauldalhk.fastweb.no/files/Poster.pdf Siter
Malamuten Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Er det flere soniser som skal gå LP på retrieverklubbens stevne i april? Ziva debuterer i klasse II. Når er påmeldingsfrist? Vi skulle vell egentlig bare ha hevet oss i det igjen, men vi får se.. Vil få unna et par treninger til før jeg evnt melder meg på noe.. Siter
MarieR Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Skrevet 2. Mars 2014 Når er påmeldingsfrist? Vi skulle vell egentlig bare ha hevet oss i det igjen, men vi får se.. Vil få unna et par treninger til før jeg evnt melder meg på noe.. Ordinær 31.mars, forlenget 10.april, så du har god tid til å trene enda annonsen: http://www.retrieverklubben.no/nordtrondelag/index.cfm?id=408163 1 Siter
Aslan Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Tror jeg tar Sunndalsøra istedetfor, hadde vært artig med utstilling og... Men er ikke ferdigtenkt! De er jo samme helga. Siter
Guest Christine Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Skrevet 3. Mars 2014 Tenkte bare å tipse dere om at XXL på Lade har tilbud på diverse hundeutstyr nå. En stor palle med 80% blant annet. Ruffwearsele til 100,-(uansett størrelse), og Ruffwear Omnijore(hele settet) til 500,- I tilegg lå det en del dekken osv oppi der, så her er det mulig å gjøre et kupp. Siter
Zitka Skrevet 26. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2014 I tilfelle noen her er interessert Siter
Recommended Posts