Tinkie Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Skrevet 27. Mars 2013 Har ikke bil... Therese, skal du være med og kjøre forbi meg? Siter
Malamuten Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Skrevet 27. Mars 2013 Har ikke bil... Therese, skal du være med og kjøre forbi meg? Hvor bor du? Therese er vell på hytta. Siter
Malamuten Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Skrevet 27. Mars 2013 Jeg bor ikke så langt unna, kan plukke dere opp viss du vill Siter
Tinkie Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 Ææææh, jeg glemte det. Sorry folkens! Hadde virkelig tenkt å være med altså, men det falt HELT ut. Siter
Malamuten Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 Det går fint, du får bli med neste gang Siter
Malamuten Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Skrevet 29. Mars 2013 Noen som er med og trene på søndag? Siter
Pim Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 For dere i Trondheim som trener LP: det er (utrolig nok!) ledige plasser på helgekurs med Monica Reisersen denne helga! Herrejesus. Hiv dere med! Sjekk facebooksidene og/eller nettsidene til Nidaros Brukshundklubb for mer informasjon Siter
MarieR Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Noen som er med og trene på søndag? Vi er med Når og hvor spiller ingen rolle, jeg er mobil og har ingen andre planer den dagen. Siter
Malamuten Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Det der innlegget er en mnd gammelt Bruker og trene på søndager, men i helgen er jeg på ipo kurs så tror det holder med trening Ellers skulle jeg blitt med Siter
Pim Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Vi er med Når og hvor spiller ingen rolle, jeg er mobil og har ingen andre planer den dagen. Bli med på kurs, da vel Siter
MarieR Skrevet 30. April 2013 Rapporter Skrevet 30. April 2013 Bli med på kurs, da vel Det koster så mye penger! i alle fall for mye for meg akkurat nå, desverre. Siter
Guest Christine Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Vi er med Når og hvor spiller ingen rolle, jeg er mobil og har ingen andre planer den dagen. Vi vil trene med dere! Edit: Vært gøy å samle flere folk for å trene! Siter
Aslan Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Vil gjerne trene men er bortreist akkurat denne helga, så får bli en annen gang Siter
Beagle Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Valpeshow i Trondheim 1 juni 2013 Sted : hos ABC Fritid på Lade(gml Toyota hell bygget) Påmelding og info: www.beagleringentrondelag.no Siter
Pim Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 VIKTIG INFO for deg som er interessert i lydighet i Trondheim Er det noen her som er interesserte i å være med og trene med lydighetsgruppa i Nidaros Brukshundklubb? På tirsdags-, torsdags-, og/eller søndagstreningene? Eller som synes at aktiviteten i lydighetsgruppa ikke passer for deg, men skulle ønske de hadde et tilbud som passet bedre? Vil du ha satningsgrupper? Temakvelder med instruksjon? Hyppige konkurransetreninger? Et mer inkluderende miljø, og noen som ønsker deg velkommen på trening? Savner du kurs, eller er det en instruktør du gjerne ville hatt til Trondheim? Har du mer lyst på vafler enn kake på Nidaroscup? Skulle du ønske Trondheim hadde en mer sammensveiset og sosial lydighetsgruppe, på tvers av miljøer og klasser? Eller bare lurer du på hva lydighetsgruppa driver med, og om det kan være noe for deg og din(e) hund(er)? Da må du komme på informasjons/diskusjonsmøte onsdag 15. mai. Dette er din mulighet for å si hva du syns om dagens opplegg i lydighetsgruppa, og komme med ønsker for hvordan den skal drive videre. Dessuten er det en utmerket mulighet til å bli kjent med resten av gruppa! Alle er velkomne, om de har vært i gruppa i en mannsalder eller om de aldri har satt sine bein i en lydighetsring før - uansett ambisjonsnivå Tid og sted: onsdag 15. mai, kl 19.00 på Gløshaugen: Kolbjørn Hejes vei 2B, Institutt for Produktdesign. Det vil være noen utenfor bygget kl 19.00 for å slippe inn folk. Telefonnr til leder i lydighetskomiteen fås på PM Gratis parkering rundt bygget. PS: Det serveres kjeks og kaffe/te. Mmmmm! Verdt det bare for bevertninga, liksom PSS: Hvis du virkelig, virkelig ikke kan komme ( ), så send en pm til meg med innspill til gruppa, så blir ønskene dine tatt med Siter
Guest Christine Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Hvordan er egentlig treningene med Nidaros? Inkluderende og trivelig uansett hvilken rase man kommer med? Har lyst til å trene litt mer aktivt på lp-fronten, men vet ikke om jeg tør å troppe opp på fellestrening Siter
Tinkie Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Hvordan er egentlig treningene med Nidaros? Inkluderende og trivelig uansett hvilken rase man kommer med? Har lyst til å trene litt mer aktivt på lp-fronten, men vet ikke om jeg tør å troppe opp på fellestrening Da kan vi komme sammen, Kuro og jeg kan ikke utgangsstilling engang 1 Siter
Aslan Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Hvordan er egentlig treningene med Nidaros? Inkluderende og trivelig uansett hvilken rase man kommer med? Har lyst til å trene litt mer aktivt på lp-fronten, men vet ikke om jeg tør å troppe opp på fellestrening Jeg har alltid blitt tatt godt imot, selvom det iblant er veldig store grupper 1 Siter
Guest Christine Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Da kan vi komme sammen, Kuro og jeg kan ikke utgangsstilling engang Hihi! Mulig lyst til å prøve meg i en konkurranse en vakker dag, men veldig mye som må jobbes med enda. Trenger litt mer trening rundt andre hunder, muligheter for fellesdekk, tannvisning osv. Tenker du å trene med de?Jeg har alltid blitt tatt godt imot, selvom det iblant er veldig store grupper Godt å høre! Litt redd for å troppe opp, ikke kjenne noen også bli stående alene Siter
Recommended Posts