Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan sanger hører du mest på nå til tiden?

Guest Hyper_Bærta

Recommended Posts

Guest Hyper_Bærta
Skrevet

Hvordan sanger hører du mest på nå til dags?

Mine er:

Lemon Tree

My Humps

Et juleevangelium

Å lift me =P

HaHa..men den er såååå fin :D

Dere da?

Skrevet

Replica og Mary lou er de jeg hører mest på Love . Går ikke en dag uten at jeg hører på de. Å så hører jeg mye på Letters to dana, Talluhla og Gravenimage. Å så har jeg hørt mye på santa claus is coming to town :D

Skrevet

lemon tree

my heart will go on

toy soliders

wonderchild

listen to your heart

advertising(vet ikke hvordan det skrives..) space

here i am

i will always return

jeg lasted ned gamle sanger jeg synns er bra i går, og noen av disse var med da :D

Skrevet

Hører ikke på noen spesielle sanger. Setter på en cd eller spillelista mi, og på spillelista mi er det sortert etter album/artister, og jeg starter bare et tilfeldig sted. Men har hørt en del på albumet Magical Mystery Tour (Beatles) og Showbiz (Muse) i det siste.

Skrevet

spiller bare de sangene som dukker opp jeg. men de som er mest spilt av de igjen er: Byz - the beginning

Eminem - when im gone

Preziozo - ett eller annet :D

Westside connection - Gangsa nation

Return - to the top

Skrevet

I dag har det gått mest i Pixies:

Where is my mind ,Hey og Gigantic har gått litt på repeat..I går var det White Stripes med Cannon og Astro det gikk mest i etc...etc...Denne kan bli lang å poste så jeg kutter her :D

Skrevet

Mest ballader :(

En yndling for tiden er I wanne be right here waiting for you av richard marx. Den er så fin.. :D

Og så har jeg fått litt dilla på Roxette for tiden - she got the look, spending my time, listen to your heart, it must have been love, I`ll stand by you, fading like a flower..

Og Love don`t bother me av Stage Dolls er dritbra! Det er forresten The animal song av Savage Garden og When the childrens cry av White Lions også.

Oi, tror jeg må stoppe og skrive før jeg ramser opp en hel haug med sanger :P

Skrevet

Er det noen som vet hva den sangen de spiller på kanal 24 heter? Den som de rapper i verset og synger i refrenget? Den er såååå fin! men finner ikke ut hva den heter!!! :D

Skrevet
Er det noen som vet hva den sangen de spiller på kanal 24 heter? Den som de rapper i verset og synger i refrenget? Den er såååå fin! men finner ikke ut hva den heter!!! :D

hvordan er teksten da? sånn ca?

Skrevet

Hører lite på musikk. Ihvertfall her på nett. Da blir det litt avspilling av musikken jeg har liggende inne på maskinen. Ellers går det mest i Tiesto og andre godt trance låter. I bilen er det fint å høre på musikk!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...