Gå til innhold
Hundesonen.no

"ny" hund-NKK-blanding


sham
 Share

Recommended Posts

Typen min har en blandings hund som ikke er reg. i NKK og har da heller ikke NOX registreringsnummer. Jeg har begynt å trene med hunden og vil veldig gjerne konkurere etterhvert (iløpet av våren forhåpentligvis) Han har ingen ting i mot at hunden står på meg hos NKK. Spørsmålet er hvordan gjør jeg det?

Må han være medlem av NKK og hunden står på han? eller kan jeg være (med)eier på hunden i NKK reg? Jeg har allerede en hund som er medlem og NOX registrert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du registrert hunden på deg om chippen er reg på han?

Samboeren min sin hund står NOX-registrert på han. Det var ett eller annet med innloggingen der slik at jeg får opp hans hund også der, men husker ikke helt hvordan jeg gjorde det. Det kan NKK svare på ihvertfall. Jeg melder på stevner på min innlogging for hans hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du registrert hunden på deg om chippen er reg på han?

Samboeren min sin hund står NOX-registrert på han. Det var ett eller annet med innloggingen der slik at jeg får opp hans hund også der, men husker ikke helt hvordan jeg gjorde det. Det kan NKK svare på ihvertfall. Jeg melder på stevner på min innlogging for hans hund.

Ja var det jeg lurte på;) chippen står på han. Så da må han være medlem da? For jeg kan vel ikke melde på meg med hans navn. Altså navnet hans står i katalogen også kommer en kvinne? Så jeg må jo få han på min innlogging også. Sendte NKK en Mail for noen uker siden men de har enda ikke svart, så får vel ringe de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...