Tonje Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2012 Hvilke har dere prøvd og er mest fornøyd med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2012 Når eg børstar frøkna utan at ho er bada først, så brukar eg til tider Natusan Kids balsamspray på ho. Den er heilt grei eigentleg. Ellers så er jo Chris Christensen Ice on Ice spray veldig god! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2012 Hvorfor bruke balsamspray, egentlig? Har jo selv en hund som lett får floker, men aldri vært nødvendig her, har han litt vanskelig pels fukter jeg bare børsten i vann slik at den lettere går gjennom for å ta ut noe av småflokene, og heller bader han regemlessig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2012 Hvorfor bruke balsamspray, egentlig? Har jo selv en hund som lett får floker, men aldri vært nødvendig her, har han litt vanskelig pels fukter jeg bare børsten i vann slik at den lettere går gjennom for å ta ut noe av småflokene, og heller bader han regemlessig. Dette står det skreve om Ice on Ice balsamspray: Gir glans. Avviser tårestriper og urinflekker. Bevarer mykheten. Anti-statisk. Enkel å påføre. Solbeskyttelse. Avviser smuss og regn. Forebygger floker. Beskytter pelsen og avviser spytt. Forbedrer styrken i pelsen og gjør den elastisk. Forebygger pelsknekk. Motvirker avfarging. Ice On Ice sprayes lett i pelsen og gjør utgreing enklere. Der det er misfarging vil Ice On Ice motvirke ytterligere misfarging. Så vatn funkar nok ikkje mot alt dette. Brukar sjølv ei vatn-sprayflaske når det er minimalt med flokar, men kan vere fint med ein balsamspray som gjer ting litt enklare når det kjem til større flokar. Er ikkje alltid vatn funkar, kjem vel uansett veldig mykje an på pelsen til hunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 15. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2012 Dette står det skreve om Ice on Ice balsamspray: Så vatn funkar nok ikkje mot alt dette. Brukar sjølv ei vatn-sprayflaske når det er minimalt med flokar, men kan vere fint med ein balsamspray som gjer ting litt enklare når det kjem til større flokar. Er ikkje alltid vatn funkar, kjem vel uansett veldig mykje an på pelsen til hunden. Da vet jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts