Lola Pagola Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Gratulerer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2013 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2013 Gratulerer med supert resultat Dere er flinke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 I dag har det vært stråååålende vær Så da måtte vi ut på skitur!! Vi fikk et lite sjokk når vi fikk se hvor mange andre som har tenkt samme tanken som oss, men vi møtte ikke sååå mange trossalt. Etter å ha gått en stund så satte vi oss ned, spiste Kvikklunsj og koste oss i sola og tok en photoshoot. He er bildene av prikken Fint var det ja! Nico og utsikt på ett og samme bilde. hehe Han er litt fornærma siden han fikk beskjed om å legge seg, men man er da korthåret så jeg endte opp med hund på fanget. Det var litt tungt og upraktisk, men vi satt da slik en stund. Så det ble mobilbilde av det, for det var vanskelig å få kamerabilde av hund og meg når han lå slik hehe! Vi nyyyter sola Syntes dette var et litt morsomt bilde. Så trakk han meg tilbake til bilen igjen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Ser ut som at dere hadde en fin tur! Flotte bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 16. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Ikke så lenge igjen til jeg skal hente meg valpis 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Få se mer bilder av australieren da Hege :-D Navn?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Skal du få deg kelpie? Så spennende da! Blir det tispe eller hannhund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 16. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Få se mer bilder av australieren da Hege :-D Navn?? Har ikke så masse bilder enda hehe! Det blir nok alt for mange bilder når den kommer i hus hehe! Skal du få deg kelpie? Så spennende da! Blir det tispe eller hannhund? Hannhund her hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Få se mer bilder av australieren da Hege :-D Navn?? Okei da Mer bilder! Født 5.februar Er vell Quick Step til høyre 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Kanskje man kan dele bilder av Vegas sine foreldre? Far: Cefeus Fang Mor: Aussie Action's Olive 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Uten at jeg kan kelpie, så synes jeg foreldrene er skikkelig flotte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Herregud Fang er så flott. Har ikke sett han "live" da, bare bilder, men guri meg han ser så lekker ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Nytt bilde av min Vegas REDIGERT: Nope, det ekke vegas! Det er broren Men søt like vell! Den sorte i bakgrunnen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Se her ja! Flotte foreldre. Den jeg har hilst på er også en sort liten valp. Fra Bocopie på Klepp Utrolig sosial liten skapning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Kommer til å skape full forvirring med 2 stk Vegas AK i midt-Norge. Godt han er svart da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Kommer til å skape full forvirring med 2 stk Vegas AK i midt-Norge. Godt han er svart da Haha Ja, jeg vet! Jeg argumenterer med akkurat det selv, min Vegas er svart hehe! Får kalle han "black vegas" vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Nåååå er jeg valpesyk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Søting! Lykke til med den lille! Når blir han nordmann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Søting! Lykke til med den lille! Når blir han nordmann? Han blir nordmann 5-7 april Jeg gleder meg bare litt altså, derfor er jeg slik dagen lang! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Han blir nordmann 5-7 april Jeg gleder meg bare litt altså, derfor er jeg slik dagen lang! Skjønner jeg godt! Jeg hadde omtrent samme følelsen for ca. ett år siden. Men det går da fort. Like over påske, jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Kommer til å skape full forvirring med 2 stk Vegas AK i midt-Norge. Godt han er svart da Jeg har også sagt det, blir for mye med to kelpier med samme navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Han blir nordmann 5-7 april Jeg gleder meg bare litt altså, derfor er jeg slik dagen lang! Er det her du gjemmer det nye familiemedlemmet! Døp om tråden vet du Og helledussen så søt han er, lille nurket! Håper han blir alt du håper og ønsker - og så er jeg spent på hva du syns om ca ett år .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Herregud da... man kan jo ikke velge bort navn fordi andre har tatt det først 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Herregud da... man kan jo ikke velge bort navn fordi andre har tatt det først Det var en spøk da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts