SFX Skrevet 17. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Phuh, da har jeg ringt halve Norge rundt, og i Strandgaten i Bergen har de duken inne! Så om noen kan være så hjertens snille og kjøpe to meter for meg, hadde jeg blitt ille glad! Siter
Cattn Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 Phuh, da har jeg ringt halve Norge rundt, og i Strandgaten i Bergen har de duken inne! Så om noen kan være så hjertens snille og kjøpe to meter for meg, hadde jeg blitt ille glad! Jeg reiser ned i morgen om jeg ender opp med å jobbe på den kantinen jeg var i dag Siter
Enits Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Skrevet 17. Januar 2012 jeg var innom i åsane idag men de hadde ikke. Om ikke du skal cattn så gi en lyd da så stikker jeg en tur inn å kjøper Siter
Cattn Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Skrevet 19. Januar 2012 (endret) Jeg fikk ikke gjort det her om dagen.. Men i dag skal jeg reise ned rett etter jobb! Jeg lover.. Hehe... EDIT: Nååå har jeg kjøpt! :D Endret 19. Januar 2012 av Cattn Siter
SFX Skrevet 19. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2012 Tusen takk til Cattn, og tusen takk til alle andre som har tilbudt seg å hjelpe også! Snille Sonen! Siter
MiO Skrevet 19. Januar 2012 Rapporter Skrevet 19. Januar 2012 Etter denne tråden med to siders jakt etter en duk, må vi vel få et bilde postet her av duken lagt på bordet når det er klart? Siter
SFX Skrevet 19. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2012 Etter denne tråden med to siders jakt etter en duk, må vi vel få et bilde postet her av duken lagt på bordet når det er klart? Selvfølgelig skal det komme bilde! Men duken skal nok ikke brukes som en ordinær duk *humre hemmelighetsfull* Siter
Recommended Posts