Godless Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Gratulerer. De var skikkelig nusselige. Gleder meg til flere bilder etter hvert. 1 Siter
Stine Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Herligheten Men, dere behøver ikke oppdatere når valpene blir større assa, jeg il IKKE se små nutte Mopse bebiser! Grattis med fin fin kjønnsfordeling Siter
Synnikken Skrevet 27. Januar 2012 Rapporter Skrevet 27. Januar 2012 Tispe 1, Guri! Tispe 2, Gudrun Tispe 3 Tispe 4 Tispe 5 Gutten, Gunnar Nå er de 15 dager gamle 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 27. Januar 2012 Rapporter Skrevet 27. Januar 2012 Gutten, Gunnar "Jeg VIL ikke være med på bilder!" De er jo kjempesøte jo Skulle du ha ei tispe herfra, Synnøve? Er det Guri eller Gudrun? Siter
Synnikken Skrevet 27. Januar 2012 Rapporter Skrevet 27. Januar 2012 "Jeg VIL ikke være med på bilder!" De er jo kjempesøte jo Skulle du ha ei tispe herfra, Synnøve? Er det Guri eller Gudrun? Gunnar er noe for seg selv Har ikke heeeeelt bestemt meg ennå, min søster har planer om å beholde en, kanskje to. Jeg håper jeg får deleie ene av de to hun beholder såfall med henne. Så vi får se Gudrun er min søster sin "kjærlighet" Guri er min foreløpig også liker jeg nr 5 godt og. Men er jo altfor tidlig å si noe ennå Siter
Sasha&Kiara Skrevet 27. Januar 2012 Rapporter Skrevet 27. Januar 2012 Noke så nusselig :heart: 1 Siter
Synnikken Skrevet 27. Januar 2012 Rapporter Skrevet 27. Januar 2012 Naww, så herlige Noke så nusselig :heart: Takktakk! Ja! de er superskjønne! Siter
HeleneFS Skrevet 27. Januar 2012 Rapporter Skrevet 27. Januar 2012 Så fiiiiine og nusselige!! Gleder meg til å se hvordan de vokser opp 1 Siter
Jauda. Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 De to siste tispene da? Jeg slenger i et Gunda og Gulli Ja, det glemte jeg jo, er så opptatt av navn... De var knallsøte 1 Siter
Synnikken Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 De to siste tispene da? Jeg slenger i et Gunda og Gulli Ja, det glemte jeg jo, er så opptatt av navn... De var knallsøte Takk dere to! De tre siste tispene heter hvertfall en Gunn såvidt jeg har skjønt, også to navn til, men så langt har jeg ikke tenkt Siter
Jauda. Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Takk dere to! De tre siste tispene heter hvertfall en Gunn såvidt jeg har skjønt, også to navn til, men så langt har jeg ikke tenkt Ja.... Det var den hoderegningen Æsj, de har jo selvfølgelig fått navn. Jeg som fikk så lyst på en liten Gunda... Siter
Synnikken Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Ja.... Det var den hoderegningen Æsj, de har jo selvfølgelig fått navn. Jeg som fikk så lyst på en liten Gunda... Jeg får høre med henne, om vi ikke kan døpe ene til Gunda! Siter
Jauda. Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Jeg får høre med henne, om vi ikke kan døpe ene til Gunda! Og Gulli Eller Gulla Siter
Guest 2ne Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Gunnar er noe for seg selv Ja, han så litt sånn ut Har ikke heeeeelt bestemt meg ennå, min søster har planer om å beholde en, kanskje to. Jeg håper jeg får deleie ene av de to hun beholder såfall med henne. Så vi får se Gudrun er min søster sin "kjærlighet" Guri er min foreløpig også liker jeg nr 5 godt og. Men er jo altfor tidlig å si noe ennå Heldig du, mopsevalper er grisesøte (nesten bokstavelig talt ) Man skal ikke overse magefølelser selv om babyene er små I de kullene jeg har sett vokse opp, har jeg stort sett beholdt forelskelsen i den enkelte valpen frem til de er 8 uker. Jeg liker forøvrig de samme to som du, men jeg har ikke peiling på mops, så det trenger jo ikke å ha noe å si *ler* Skulle jeg funnet på navn, ville en av de blitt hetende Grete, det betyr perle Siter
Synnikken Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Skrevet 28. Januar 2012 Heldig du, mopsevalper er grisesøte (nesten bokstavelig talt ) Man skal ikke overse magefølelser selv om babyene er små I de kullene jeg har sett vokse opp, har jeg stort sett beholdt forelskelsen i den enkelte valpen frem til de er 8 uker. Jeg liker forøvrig de samme to som du, men jeg har ikke peiling på mops, så det trenger jo ikke å ha noe å si *ler* Skulle jeg funnet på navn, ville en av de blitt hetende Grete, det betyr perle Ja, nå har jeg ikke personlig sett de live etter de åpnet øynene, så vi får se. Men det er alltid nr 5 jeg har plukket opp først, selv da de lå der som noen smattende deigklumper Jeg tenkte meg for å se på de på mandag eller tirsdag. spent på hva magefølelsen forteller meg da. min søster er flink på å følge magen, så jeg har troen på at hun gjør det i dette tilfellet også. Grete hadde fin betydning ja. Får ta og foreslå det for søs når jeg snakker med henne imorgen (jeg er bigtime fan av småharrynavn (på hund) med fin betydning) Siter
Synnikken Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 De er 3 uker idag, vokser jevnt og fint Herlige småbamser Tispe1, hodemerket. Tispe 1, Hodemerket Tispe 2. Tispe 2 Tispe 3 Tispe 3 Tispe 4 Tispe 4 Tispe 5 Tispe 5 Gutten Gunnar! Gunnar igjen 1 Siter
Toril Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Nydelige sjarmklumper :heart: 1 Siter
Snøfrost Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Nå begynner de å bli noen veldig søte små, litt mer valp og litt mindre "pølse med bein" 1 Siter
Recommended Posts