jeanette-k Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Jeg skal i bryllup i april og må sette bort hunden for ca en uke. Jeg har aldri hatt hund på pensjonat, og er litt usikker på hvordan det fungerer. Ikke vet jeg om så mange pensjonater heller, jeg har sett på et som ikke ligger så langt herfra, tverberg hund- og kattepensjonat, noen som har erfaringer fra de, eller har andre pensjonater å anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Det kan nok hjelpe å fortelle hvor "herfra" er. Ellers er det et par anbefalingstråder for Oslo/Østlandet, om du søker på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Om du fortsatt bor på sunnmøre så hadde jeg uten tvil valgt Solhaug Hundepensjonat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Om du fortsatt bor på sunnmøre så hadde jeg uten tvil valgt Solhaug Hundepensjonat:) Er det de i Romsdalen, like før Bjorli? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Er det de i Romsdalen, like før Bjorli? Nei de ligger rett utenfor Ålesund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 12. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Jeg er visst litt bortreist for tiden, burde selfølgelig få med hvor jeg holder til. Er på sunnmøre, så område rundt Ålesund og sør. Vi har ikke bestemt om det blir til at vi kjører eller tar fly, så da kan evt. pensjonat også være sørover siden jeg skal helt ned til Sandnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Jeg er visst litt bortreist for tiden, burde selfølgelig få med hvor jeg holder til. Er på sunnmøre, så område rundt Ålesund og sør. Vi har ikke bestemt om det blir til at vi kjører eller tar fly, så da kan evt. pensjonat også være sørover siden jeg skal helt ned til Sandnes Anbefaler da solhaug:) de har også henteservice om jeg ikke husker feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Anbefaler da solhaug:) de har også henteservice om jeg ikke husker feil Ok, skal ta en næremere titt på sidene deres, og snakke litt med de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts