Lola Pagola Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Casper røk flexibåndet sitt nylig, hadde det største tror jeg, for hunder over 50 kg. eller noe, og det var 8 meter langt. Det var av den typen med rund, tynn tråd, så nå vil jeg gjerne ha typen med bredt bånd: http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=123457166&prodid=648 Men hvor finner jeg noe slikt? Det må altså være den typen som på bildet, men 8 meter langt. Har pleid å kjøpe i Danmark, der koster det rundt 200 på matbutikken, men her koster det jo 400 og oppover for den størrelsen jeg skal ha, og det synes jeg er alt for mye! Så er det noen som vet hvor jeg kan få tak i litt rimeligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Har du sjekka matbutikken? COOP prix'en osv? De pleier å ha flexier i varierende design. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Har du sjekka matbutikken? COOP prix'en osv? De pleier å ha flexier i varierende design. Pleier å sjekke hundetingene i matbutikker, men dårlig med flexi som ikke er beregnet på chihuahuaer altså :/ De butikkene som har, har sjeldent for store hunder, og har aldri sett 8 meter i den varianten jeg vil ha der :/ Jeg kunne jo gått ned til 5 meter, men da er litt av poenget borte og. Hater langline, så jeg bruker flexi istedenfor i parker osv, bruker det ikke på byturer og fortausturer... nei... må nok ha 8 meter (måtte diskutere litt med meg selv ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Ebay? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Jeg har kjøpt flere Flexi bånd til en billig penge på Netpetshop..co.uk. Jeg ser de har tilbud på Rød 8 m flexi akkurat nå. EDIT: Jeg så nå at du ikke vil ha tynt bånd, men det er det tynne båndet som er 8 meter langt. Bredt bånd er max 7 meter, men vanligst med 5 meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Ebay? Mulig jeg ikke har brukt de riktige søkeordene, men den jeg finner ligger på 500 og oppover :/ Men skal prøve å bruke andre stikkord og se om det kommer opp noe lurt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Jeg har kjøpt flere Flexi bånd til en billig penge på Netpetshop..co.uk. Jeg ser de har tilbud på Rød 8 m flexi akkurat nå. Den du linket til har sånn tråd jeg ikke vil ha, men fant dette: http://www.netpetsho...kg-size-xl.aspx så jo ut som noe fra outer space, men billigere enn jeg har funnet på ebay iallefall Eller dette: http://www.netpetshop.co.uk/p-33376-flexi-dog-lead-maxi-tape.aspx ikke like fancy da men... billig. Hvordan er portoen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Mulig jeg ikke har brukt de riktige søkeordene, men den jeg finner ligger på 500 og oppover :/ Men skal prøve å bruke andre stikkord og se om det kommer opp noe lurt :-) Det kan lønne seg å sjekke både ebay.com og ebay.co.uk også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Den du linket til har sånn tråd jeg ikke vil ha, men fant dette: http://www.netpetsho...kg-size-xl.aspx så jo ut som noe fra outer space, men billigere enn jeg har funnet på ebay iallefall Eller dette: http://www.netpetsho...-maxi-tape.aspx ikke like fancy da men... billig. Hvordan er portoen? Du kan sjekke portoen når du klikker på shopping cart - get estimats. Portoen regnes ut av vekt og begge disse Flexibåndene er tunge, spes det for hunder opp til 75 kg - men trenger du så stort? Det er jo ikke så behagelig å holde i da? Det minst fancy båndet ble ca 46,50 i porto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Du kan sjekke portoen når du klikker på shopping cart - get estimats. Portoen regnes ut av vekt og begge disse Flexibåndene er tunge, spes det for hunder opp til 75 kg - men trenger du så stort? Det er jo ikke så behagelig å holde i da? Det minst fancy båndet ble ca 46,50 i porto. Nja, kanskje jeg ikke trenger så stort... men siden det forrige røk, så vil jeg jo ha ett som holder litt lengre nå (det røk riktignok i det han rykket skikkelig til når han sto bundet da). Men litt kjipt om han plutselig glemmer at han er i bånd da, og fyker etter en katt, også ja... (bruker forøvrig alltid sele sammen med flexi, bare så det er sagt.) Nå kommer det sikkert toll i tillegg til portoen og da, så det blir kanskje ikke så billig uansett... (eller det mindre fancye blir kanskje det.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Casper røk flexibåndet sitt nylig, hadde det største tror jeg, for hunder over 50 kg. eller noe, og det var 8 meter langt. Det var av den typen med rund, tynn tråd, så nå vil jeg gjerne ha typen med bredt bånd: http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=123457166&prodid=648 Men hvor finner jeg noe slikt? Det må altså være den typen som på bildet, men 8 meter langt. Har pleid å kjøpe i Danmark, der koster det rundt 200 på matbutikken, men her koster det jo 400 og oppover for den størrelsen jeg skal ha, og det synes jeg er alt for mye! Så er det noen som vet hvor jeg kan få tak i litt rimeligere? Jeg har en sånn type kraftig flexi liggende i kjeller'n du kan få Den er brukt ca fem ganger, for fire år siden. Etter det har den bare ligget og støvet ned. Vet ikke om den er åtte meter, men det kan jeg sjekke snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Jeg har en sånn type kraftig flexi liggende i kjeller'n du kan få Den er brukt ca fem ganger, for fire år siden. Etter det har den bare ligget og støvet ned. Vet ikke om den er åtte meter, men det kan jeg sjekke snart. Ohh! Det hadde vært supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Ohh! Det hadde vært supert! Den er bare fem meter da? Men om du sender en PM med adresse, så kan jeg putte den i en boblekonvolutt i morgen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Pm sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Jeg har kjøpt begge mine på Ebay. Kostet vel rundt om 200 kr ca. Men det er ikke alltid de har slike "inne". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Har ikke lest alle kommentarene her, men et lite tips kan jeg komme med, og det er at jeg hadde et slikt flexibånd før som ikke holdt lenge i det hele tatt, men aldri opplevd at de med vanlig, rund snor har røket, så har faktisk erfaring av at det med rund snor er mer slitesterkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2012 Vet det ikke er det du er ute etter, men jeg har flexi til Kodak på 45 kg (og ivrig) den har holdt lenge og kostet ikke stort. Kjøpte den på dyrebutikken på nidarvoll(kommer dessverre ikke på navnet), men ligger atmed expert og biltilsynet. Ellers er jo børjes rimelig på det meste så kunne vært værd og sjekke der. www.borjes-tingsryd.se eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts