Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gleder du deg til i 2012?

Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Åhh, det er mye å glede seg til!

• Valper - tispen er på dag 4 i løpetiden og ble hentet hjem i dag, så eventyret er forhåpentligvis rett rundt hjørnet.
  • Lange, lyse kvelder
  • Lang sommerferie med late dager på stranden med lykkelige hunder hoppende i vannkanten
  • Turer og treninger på milde sommerkvelder
  • Festivalsommer
  • Forhåpentligvis få fortsette i jobb samme sted, men med noe endret stilling
  • Rolige filmkvelder og fartsfylte byturer med gode venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På grunn av helsa, velger jeg å tenke kortsiktig, framfor å glede meg til ting som skjer om lenge som det kanskje viser seg at jeg ikke orker eller klarer å få med meg likevel - så unngår jeg en del s

Caspervalper

Nytt år og nye muligheter folkens! Blanke ark og haugevis av fargestifter! Jeg gleder meg til våren og til sol og sommer. Til å få ordnet litt på hus og hage, gjøre det på min måte, sette mitt preg

Jeg synes egentlig det viktigste er å glede seg over her og nå.. i tillegg til ting frem i tid.

Her og nå gleder jeg meg til å lese spennende bok på sengen med Strider sovende som en slags skjønn bamse bak ryggen min, jeg gleder meg til imorgen for da er det søndag og fri og jeg skal trene Strider mer med ekstern belønning og vi skal ut på ski (ikke at jeg liker skigåing så godt men jeg liker alltid å gå tur i skauen)

Jeg gleder meg til Gråtass-kurs som starter 28. februar

Jeg gleder meg til (forhåpentligvis) et kurs i mai

Og så gleder jeg meg til våren og forsommer med lange lyse kvelder og masse fuglesang og å være ute til langt på kveld, og alt det vår og sommer innebærer

Før det gleder jeg meg til litt kroner på konto, sånn at jeg kan bestille frø og så skal jeg snart begynne med forvår inne.. så frø og se dem spire

Og jeg gleder meg til mars når vi setter igang drivhuset.. å pusle rundt inni der er nok noe av det koseligste i verden

Og sist men ikke minst - jeg gleder meg til enda et år med Strider, han blir jo 2 år til august, begynner å bli voksen da. Hvordan blir han mon tro, min lille heftige fysak som gir så mye glede og latter? Kanskje han ikke forandrer seg noe fra han er idag, eller kanskje endrer han seg - tror nok aldri han blir sindig og moden, heldigvis - we like them crazy!

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med TonjeM, det viktiste er å huske å leve i nuet og prøve å kose seg og glede seg over hver noe hver dag. Jeg tok meg selv i for en god stund siden å alltid glede meg til noe nytt, og vips hadde flere år gått og jeg oppdaget at jeg hele tiden hadde jaget etter stadig nye ting å glede seg til uten å nyte tiden da jeg hadde den. Og tiden går for fort, den raser fra meg!

Så, selv om noen dager er møkkadager og noen dager er jeg teit og bikkja teit og verden teit, sånn som livet kan være en gang i blant, finner jeg litt å glede meg over hver dag. Og det beste av det beste er å komme hjem til pelsen min som er fra seg av lykke hver eneste dag :heart:

Men klart jeg gleder meg til ting i 2012!

-Aller først gleder jeg meg til at jeg kanskje får valp

-Og om det ikke blir noe av, så gleder jeg meg til at noen trøster meg litt haha

-Jeg gleder meg til å se hvordan Marvin opplever å få en ny tispe i hus

- Til å se mine to herlige leke lykkelig sammen når hun har blitt pittelitt større

-Til turene og kosen vi tre skal ha sammen

-Til treninger med den lille og bøllestreker jeg ev. måtte hanske opp med hihi

-Jeg gleder meg til at det forhåpentligvis blir en uke på hytta ved Sølenfjellet med bla Sandra til sommern :innocent: og kanskje hennes?

- Til NBF Sølen, forhåpentligvis med vesla på slep

-Til forhåpentligvis Danmark og Finlandsutstillinger

-Til mange herlige skogsturer der vi balsamerer sjelen vår

-Og til alle gode stundene med vennene mine :heart:

Edit2: - Glemte at jeg også gleder meg veldig til kooikerspesialen med nederlandsk dommer. Jeg er veldig spent på hva han gir av kritikker. Første gang jeg stiller for en dommer fra rasens hjemland.

Det kan se ut som at jeg må trøstes litt om det ikke kommer en frøken hit i 2012 siden nesten alle punktene inneholder nettopp det haha Men de punktene står med eller uten vesla altså ;)

Må nok hanske opp med bøllestreker uansett jeg!

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg gleder meg til å flytte

- Til å drikke masse vin

- Til fine opplevelser med jentene

- Til å gå MH med begge

- Til å avtale parring med hannhundeier

- Til å gå oppdretterskolen

- Japanspesialen

- Sølen

- Sommerferie med Marianne og de firbeinte

- Å ha bursdagsfest i juni

- Å ta kjøretimer

- Min tredje semesterstart på ILN

- Å betale ned på gjeld

- Stille ut i utlandet

Og en hel masse mer. Jeg gleder meg over noe hver dag, jeg. :)

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider