Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger hjelp til omplassering av husky


LilleZara
 Share

Recommended Posts

Vi gikk tur i hundeskogen idag,å der traff vi på ei som trenger litt hjelp til å få omplassert en huskygutt.

Hun hentet den hos politet i Mandal (tror jeg det var) i går, de hadde tenkt å avlive den pga. ingen har kommet for å hentet hunden. Hun har dessverre ikke mulighet til å beholde den selv.

Jeg sa jeg kunne hjelpe til med å spre ordet :)

Ingen vet noe om denne hunden. Verken alder eller navn. Men han virker ung,og reagerte da jeg ropte på den andre hunden hennes som heter Dino,så om han heter noe som slutter på O eller om han regerte på navnet fordi han lært seg det,det vet jeg ikke. Han virker påde psykisk og fysisk frisk,bare litt tynnere en han burde,men det kan man lett gjøre noe med :yes:

Vakker gutt,som virker veldig trygg,på både mennesker og andre hunder! Skulle gjerne tatt han selv,men rasemessig ikke riktig for meg,så...

Januar2012078.jpg

Januar2012136.jpg

Januar2012150.jpg

Januar2012140.jpg

Hvis noen vet noe om,eller er intressert i hunden,så send meg en PM,så har jeg tlf. til hun som har han :ahappy:

Eller send meg en mail på: kathrine.hana@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del bekjente i huskymiljøet, kan legge ut link til denne tråden på FB. Men fint om du kanskje kunne hatt en email el.l. som ikke sonen medlemmer kunne nå deg på.

Huh? Hva skal hun med en mail som er hemmelig for sonen?

Edit: Duh, du mente mailadresse som ikke-medlemmer kunne nå henne på. Sorry, dårlig dag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? Hva skal hun med en mail som er hemmelig for sonen?

Edit: Duh, du mente mailadresse som ikke-medlemmer kunne nå henne på. Sorry, dårlig dag. :P

Ah,jeg forstod heller ikke helt :P Skal legge inn mailen i første innlegget. Hun sa også at hun skulle legge ut annonse om hunden,men vet ikke om hun har gjort det enda. Så da legger jeg inn link til den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? Hva skal hun med en mail som er hemmelig for sonen?

Edit: Duh, du mente mailadresse som ikke-medlemmer kunne nå henne på. Sorry, dårlig dag. :P

Hahaha, et komma hadde kanskje vært på sin plass i setningen min :icon_redface:

Ah,jeg forstod heller ikke helt :P Skal legge inn mailen i første innlegget. Hun sa også at hun skulle legge ut annonse om hunden,men vet ikke om hun har gjort det enda. Så da legger jeg inn link til den også :)

Fint at du har emailen med nå.

Håper noen enten kjenner til hund og eier eller ønsker å gi den et nytt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...