Gå til innhold
Hundesonen.no

Hun passer!


Mirai

Recommended Posts

Få god fart på henne helt fra begynnelsen, passer hun løper du bare fortere :wink: Kan hende hun galloperer litt de første skrittene, men etter hvert kommer hun ned i trav.. Gruer deg til Sandefjord nå eller? Går nok så greit så, du skulle bare sett min debut :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gruer meg. Hehe. Har trent med Lill i kveld, gikk greit faktisk. Fikk henne til å trave fire runder til sammen :lol: Men hun er grei å stille opp, så der er jeg positivt overrasket. Spørs hvordan det blir i en hall med hundre hunder rundt, haha.

Hvordan var din debut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg var vel 11år, hadde en hormon bombe av en elghund på ca 9-10 mdn, som ikke ville trave sikkelig.. Men travet da noen runder bra og oppstillingen gikk bra, ble god plassering også.. Men ser det fortsatt for meg, lille meg blir dratt rundt i ringen av bikkja.. ;)

Går nok greit i Sandefjord skal du se, går mye bedre som regel enn man tror.. :wink:

Er ikke noe å grue seg for, du er isåfall ikke alene, er nesten nervevrak før vi skal inn jeg..Går nok bra skal du se.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dæven stakkars Julie du må ta noen helsikkens lange steg for å få Mona i elegant trav :lol: Du får ialefall trent 8) ;)

Et tips er når du løper med hunden er å ta så laaange steg som mulig når du løper. Det ser mye finere med en som laaanger ut fordi at hunden følger handlerens bevegelser. Så tripper du full fart så vil mona gjør det også,jogger du med lange regelmessige steg vil hun gjøre det også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente litt ute nå, og det virker som om det går pittelittebittegrann bedre. Må sette henne i sitt først, og så bråstarte med et lite hopp på meg selv. Da funker det omtrent :D Fikk henne til å trave seks ganger eller noe, fornøyd med det!

Også tok jeg lange steg sånn som Jeampi sa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...