Ballong Skrevet 31. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2011 Vil det gå over etterhvert som han blir stor? Håper det! Han prøver seg hele tiden på både stein og andre ting Håper det går over til sommeren kommer! Noen som har noen erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PennyLane Skrevet 1. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2012 Valpen min prøvde også å spise småstein, jeg tok bare ut steinen og sa pent nei. hun har aldri spist stein etter det. Da var hun rundt 3 mnd. Men sliter ennda litt med andre godsaker hun finner på bakken, jobber ennda med å få henne til å slutte med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 1. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2012 Noen av mine hunder spiser stein noen ganger, også de voksne. Noen vokser det av seg, men ikke alle. Plukker det selvsagt ut når jeg ser det, men det er umulig å følge med hele tiden når de er i hundegården. Hender de voksne spyr/driter en neve grus sommerstid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballong Skrevet 1. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2012 Tar det stadig ut av munnen hans. Men han lærer ikke, hehe. Han skal ha alt dessverre. Dumt når det ligger sneiper o.l. på bakken også, må passe på hele tiden, slitsomt. Nesten så en må gå med munnkurv ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 1. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2012 Tar det stadig ut av munnen hans. Men han lærer ikke, hehe. Han skal ha alt dessverre. Dumt når det ligger sneiper o.l. på bakken også, må passe på hele tiden, slitsomt. Nesten så en må gå med munnkurv ute Det er sånn det er å ha valp. Munnkurv er en reell løsning om det faktisk kan bli farlig for valpen. Er det bare fordi man selv ikke gidder å følge med synes jeg derimot ikke det er noen god løsning. Vår Monti på 4 1/2 mnd spiser ikke stein, men han prøvde seg mye når han var liten, det samme gjorde søsknene. Vi sa jo nei og tok fra han steinen, bytta gjerne med noe godt, men har i grunn satset på at han skulle vokse det av seg - og det har han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 2. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2012 Munnkurv er kjempekjekt det =) Kua går med det ute, men hun spiser giftig sopp da. Har klart og avlære mye annet ved at det ikke er lov å plukke opp ting uten tilatelse. Nå kan jeg miste godbiter og mat rundt henne uten reaksjon, og det samme gjelder MYE av det som er godt ute, men ikke sopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts