soelvd Skrevet 26. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2011 Det ble mange hunder hjemme i julen, men to stykker koste seg virkelig sammen. Min Monti og min søsters Luna: (Tidenes kaldeste samboer i bakgrunn ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 26. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2011 Nydelige! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiaK Skrevet 26. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2011 Så fine! Jaktgolden hvor gammel er den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 26. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2011 Så fine! Jaktgolden hvor gammel er den? Han er drøye 4 mnd gammel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 26. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2011 Guri så stor han er! å så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 26. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2011 Guri så stor han er! å så fin Veiet han nettopp. 18.2 kg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 26. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2011 Veiet han nettopp. 18.2 kg jeeeez, sværing! Tror du han blir tung tilslutt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 27. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Desember 2011 jeeeez, sværing! Tror du han blir tung tilslutt da? Det tørr jeg ikke tenke på Neida. Mammaen er 20 og pappaen 23-24kg. Så jeg håååper jo ikke han blir noe særlig over 25. Men en kan jo begynne å lure når han er fire og en halv måned og allerede oppe i 18! Men så vokser de jo i forskjellig tempo, det prøver jeg å berolige meg med 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts