Gå til innhold
Hundesonen.no

Har mistet hår!


idaa.sp
 Share

Recommended Posts

Min schæferhanne på 8mnd har mistet noe hår i ansiktet, ca 1 cm nedenfor øyet. Det er nesten 2cm langt og nesten 1cm bredt. Han har ikke mistet alt håret der, men man ser huden godt under. Huden ser også rosa ut i forhold til hvor hvit den ser ut i resten av ansiktet. Han klødde seg mye i ansiktet når vi var på tur, å når jeg kom hjem så jeg det. Han har kunn vært med venninna mi sine hunder den siste uken, så det kan ikke være smittsomt, eller? Jeg kan få tatt bilde av det senere.

Jeg lurer rett og slett på hva det kan være?

Bør jeg dra til vetrineren, eller skal jeg vente å se om det blir værre først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG hadde sett det an litt. Om det blir værre, hovner opp, om han ser ut som om han blir plaget av det eller hva som skjer. Kan han ha blitt stukket/bitt av noe?

Klør han eller virker han å ha vondt av det nå i natt/i morgen, ville jeg vurdert å ta en tur til vet'en i morgen ettermiddag.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke om han har blitt stukket eller bitt av noe, jeg merket det bare da vi var på tur. Han ble ikke sluppet, tuslet bare atme meg og snuste i grøfta/veikanten. Han har ikke klødd på det siden han kom inn, men pelsen skal jo ikke bare dette av fordi han klør seg o.O Han har heller ikke vondt hvis jeg tar på det, men som du sier må jeg vel bare vente å se til i morgen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke blitt noe større i dag, og han lå på soveromme mitt i natt så jeg kunne høre han godt. Men har ikke lagt merke til at han har klødd seg. :) Jeg aner ikke hvorfår han plutselig ble litt skallet, men så lenge det ikke fortsetter eller er farlig så er det greit får meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...