Jeampi Skrevet 14. Desember 2005 Rapporter Skrevet 14. Desember 2005 Å gud noe så nydeligt!! Love Bare å sende en over til meg altså *englefjes*
Lazita Skrevet 14. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Desember 2005 Å gud noe så nydeligt!! Love Bare å sende en over til meg altså *englefjes* jo jøss, du finner en i postkassen i morgen Du hun dere venninden din må vente en stund til hvis hun vil ha en valp på fôr for jeg ser ikke noe behov for å sette bort en hannhund på fôr, for den kan jeg ikke bruke på mine hunder alikavell. Så hvis hun vil ha hund på fôr så får hun heller vente til vi får et kull med mere enn 1 tispe i.
Synne N Skrevet 14. Desember 2005 Rapporter Skrevet 14. Desember 2005 De var helt herlige. Love Det blir en koselig jul med huset fullt av valper
Lazita Skrevet 15. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2005 De var helt herlige. Love Det blir en koselig jul med huset fullt av valper Ja vi blir nokk hjemme denne julen ja.
Ricco Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Skrevet 15. Desember 2005 Så nydelige de er blitt da! Men er de to første hannene større enn de andre, eller er det bildet som lyger litt?
Lazita Skrevet 15. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Desember 2005 Så nydelige de er blitt da! Men er de to første hannene større enn de andre' date=' eller er det bildet som lyger litt?[/quote'] Bildet lyger, en av de største valpene er faktisk tispen. det er bare bildet som sikkert ble klippet litt nærmere valpene enn det andre bildet når jeg gjorde de litt mindre.
Jeampi Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Skrevet 15. Desember 2005 jo jøss, du finner en i postkassen i morgen Du hun dere venninden din må vente en stund til hvis hun vil ha en valp på fôr for jeg ser ikke noe behov for å sette bort en hannhund på fôr, for den kan jeg ikke bruke på mine hunder alikavell. Så hvis hun vil ha hund på fôr så får hun heller vente til vi får et kull med mere enn 1 tispe i. *løpe å sjekke postkassen* Ja det forstår hun nok
Jeampi Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Skrevet 15. Desember 2005 JEg knipte på dem i går:) *geipe*
Mud Skrevet 15. Desember 2005 Rapporter Skrevet 15. Desember 2005 Pitte små beiby isbjørner jo!! Naaah!Så skjønne
Wheaten terrier Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Skrevet 16. Desember 2005 nyyyydelige!!!!! Absolutt helt til å spise opp
marcoograya Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Skrevet 16. Desember 2005 sjønne de var...ser ut som teddybjørner jo...hehe
Minadachs Skrevet 18. Desember 2005 Rapporter Skrevet 18. Desember 2005 kjempe søte da:) hehe.. er det mulig? :mrgreen:
Lazita Skrevet 26. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2005 Herregud hvor tiden går, nå blir valpene 5 uker på fredag Se så store de har blitt da... Ståendes buffe´ mista puppen så en kvelva opp igjen Valpesyk hund???? ÅÅÅÅÅ har så lyst på beibiser Nei! jeg kommer ikke det er jo beibier her jo! åååå de er bare sååå søte altså Love Tror Aiwa er en smule valpesyk nå
Nina Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Skrevet 26. Desember 2005 Ååå helledussan for noen nydelige skapninger Love
Maria Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Skrevet 26. Desember 2005 Ntå... Se på Aiwa da... *smelt* De er nydelige Marit!! Små isbjørnbabyer..!
Toya Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Skrevet 26. Desember 2005 så søt aiwa er.. ser ut som om hun sier " jeg vil og ha beibiser" skjønne hunder alts¨å
Lazita Skrevet 26. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2005 så søt aiwa er.. ser ut som om hun sier " jeg vil og ha beibiser" skjønne hunder alts¨å ja sant det gjør?? Tror hun er en smule valpesyk og det at hunakkurat er ferdig med løpetid gjøre vell egentlig ikke saken noe bedre
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar