civga Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Hei! Jeg skulle sette stamtavlen til Kodak og Kenzo på hjemmesiden/bloggen deres. Men det er ikke mulig å få satt det inn på wordpress, jeg trenger html kode, på norblogg (hadde blogg der tidligere) var det mye enklere, du trengte ikke html kode. Men er er det noen som er så snill og kan sende meg html kode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Jeg bruker HTML på min side, og har brukt tabell for å få til stamtavle - kan dette være interessant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Jeg har stamtavlen på wordpress: http://vandalmis.wor...com/om-bloggen/, lagde den på linken som står under :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2011 Det er da bare å kopiere html-koden fra Dogweb. Det har jeg gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civga Skrevet 15. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Takk! Da fikk jeg ordnet stamtavlene på hjemmesiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts