Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Hei alle soniser!

No trenger eg hjelp her og håper det er noen dyktige folks der ute,

Eg er på jakt etter en spesiell a capella låt. Er en dame som synger, har hørt den på p4 ganske mange ganger og den er rolig mener eg å huske. ja... det var vel ca den infoen eg klarer å gi..

Skrevet

Jeg hører mye på P4, men kan ikke huske å ha oppfattet en sang uten musikk.

Men om du noterer deg klokkeslett neste gang, kan du her søke opp hvilken låt det er.

Skrevet

Ja såg eg kan søke. Men eg og min samboer sitter her og tar noen øl nå og hører på musikk. Blir rett og slett galen i hode av å tenke på dette og ikke komme på hva hun heter.

Skrevet

Jøss, den har jeg aldri tenkt på som a capella, jeg var overbevist om at det måtte være ulike instrumentalbokser der for å få til de lydene og harmoniene!

Greit nok at den neppe er slik live unplugged, but still...

Skrevet

Jøss, den har jeg aldri tenkt på som a capella, jeg var overbevist om at det måtte være ulike instrumentalbokser der for å få til de lydene og harmoniene!

Greit nok at den neppe er slik live unplugged, but still...

Det er ikke a capella per definisjon, nei. Det er vokal + vocoder synth som skaper et a capella-liknende lydbilde. Mange vil nok tenke på den som a capella.

• 2 weeks later...