Heidihj Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Jeg føler meg stort sett sånn jeg: Fri og glad! Men nå i disse eksamenstider er det litt sånn: 3 Siter
Betty Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Sånn ca sånn her det siste halvåret. Siter
Guest Gråtass Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Ikke noe å lure på det.. Kruttlapper selvfølgelig! Siter
Guest LXT Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Sånn ser jeg ut inni meg (Det er forøvrig bakgrunnsbildet mitt på dataen) Siter
Guest LXT Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Ohh dette blir ikke enkelt for hvordan jeg føler meg inni meg har et stoooooort spekter! Me like! Jeg føler meg også litt sånn ved siden av den andre. Siter
Pim Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 (endret) Så bra Men har du et svart hull, så står PM tilgjengelig. Få ut frustrasjonene og vær sikker på at det blir imellom oss i så fall. Edit: Dette gjelder alle. Du er skikkelig fin inni deg, du! Edit: sånn ser jeg ut innvendig, sånn forresten; jeg er egentlig Barbarella. Lurer på hvor jeg gjorde av det fløffi romskipet mitt Endret 9. Desember 2011 av Pim 1 Siter
Guest LXT Skrevet 9. Desember 2011 Rapporter Skrevet 9. Desember 2011 Jeg synes denne tråden er festlig jeg altså Siter
Monica123 Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 Akkurat nå er jeg litt sånn Siter
Tyfonia Skrevet 10. Desember 2011 Rapporter Skrevet 10. Desember 2011 Sånn var jeg en stund og har fortsatt en tendens til å være Som regel er jeg slik Siter
JailyTina Skrevet 11. Desember 2011 Rapporter Skrevet 11. Desember 2011 Ser sånn ca sånn her ut inni meg. Når jeg våkner: Sånn generelt: Currently in matters of the heart: Innvikla greier det der. Siter
Recommended Posts