Guest Hyper_Bærta Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Skrevet 13. Desember 2005 Da er tentamen færdig :D Torsdag: Matta, klarte ALLE spørsmålene Mandag: Engelsk tentamen, skreiv en LANG stil om hunder.. Tirsdag: Norsk tentamen. Novelle om mobbing. Syns det er den beste stilen ever..Har ALDRI vært så fornøyd.. I mogen blir det tur til Are og Odin+mat på Egon Så blir det elevbedrift
Rosin Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Skrevet 13. Desember 2005 Deilig å være ferdig med slikt. Jeg har min første (og siste) heldagsprøve/tentamen i dag. Og i morgen er det den siste eksamenen. Og sååå er er det ferie ! Deilig
Tonje Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Skrevet 13. Desember 2005 kjenner igjen den følelsen ja! så deilig å bli ferdig med sånt!
Hilde90 Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Skrevet 13. Desember 2005 Ja, det er skikkelig deilig. Vi hadde matte tentamen i forrige uke, skikkelig vanskelig, får sikkert en 2'er eller 3'er.
MarieR Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Skrevet 13. Desember 2005 så bra for deg da! =D> selv har jeg en tentamen og en skoleforestilling denne uken, så det blir ikke noe avslapping her i huset nei!
Nokia Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Skrevet 13. Desember 2005 Vi er og ferdige med tentamenene, skikkelig deilig
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar