Gå til innhold
Hundesonen.no

Profine Superpremium


idaa.sp
 Share

Recommended Posts

Noen som har erfaring med dette hundefôret? :)

Jeg leter etter et billigere tørrfôr enn Royal Canin, men vil beholde kvaliteten på det! Og da annbefalte ei venninne Profine Superpremium. Jeg har aldri hørt om det, men det høres veldig bra ut og det er gratis frakt. Hva tror dere?

Hjemme siden deres: http://www.noarkpet.no/default.pl?showPage=211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicka spiser det og jeg er SUPER fornøyd, fin og lite bæsj, blank pels, klør som vokser fort osv.

Hun får Light varianten og jeg kommer ikke til å bytte så lenge det ikke går ut av markedet el.

Anbefales! :)

(Jeg tenkte ikke så mye på prisen da jeg begynte med det, men pga det er lavere fett innhold i dette fôret enn andre fôr med lam i. Jeg kjøper det hunden tåler og trenger, så pris tenker jeg ikke på engang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicka spiser det og jeg er SUPER fornøyd, fin og lite bæsj, blank pels, klør som vokser fort osv.

Hun får Light varianten og jeg kommer ikke til å bytte så lenge det ikke går ut av markedet el.

Anbefales! :)

(Jeg tenkte ikke så mye på prisen da jeg begynte med det, men pga det er lavere fett innhold i dette fôret enn andre fôr med lam i. Jeg kjøper det hunden tåler og trenger, så pris tenker jeg ikke på engang)

Høres bra ut! :yes:

Du må ikke missforstå meg, så klart skal hunden få det fôret som han trenger. Men kan han spise en billigere fôrtype ser jeg ikke noe galt i det. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...