Kaja Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Okei, dårlig tittel! Men jeg prøvde i går å lage halsbånd til Kua, og hadde en halvstrup etter Cosmo som jeg brukte kjettingen på. Kunne tenke meg å lage fler! Ringer, kroker osv kan jeg kjøpe på mange butikker, men halvstrupkjetting tror jeg ikke at jeg klarer å lage selv, finnes de ferdige noe sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Kjetting får du kjøpt på Jernia i flere varianter og tykkelser. Panduro og lignende har vel også kjetting i den tykkelsen du trenger til lilledyret. Edit: http://www.pandurohobby.no/Products/Parlor-smyckesdelar/Kedjor-lankar De har jo alt annet du trenger også, uansett om du bruker lær, skinn eller stoff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Kjetting får du kjøpt på Jernia i flere varianter og tykkelser. Panduro og lignende har vel også kjetting i den tykkelsen du trenger til lilledyret. Edit: http://www.panduroho...r/Kedjor-lankar De har jo alt annet du trenger også, uansett om du bruker lær, skinn eller stoff. Men kan de "sveise sammen" til en halvstrupkjetting der? Var det forståelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Men kan de "sveise sammen" til en halvstrupkjetting der? Var det forståelig? Den kjettingen der må du jo sette på ringer selv, da trer du jo ting riktig før du setter på ring på enden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 4. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Du sier noe, haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Jernia butikkar pleier vel å ha kjetting i forskjellig tjukkelse, så ville tatt turen innom dei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts