Djervekvinnen Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Min forrige hund fikk dobbelt sett med hjørnetenner på ene siden. Den gamle tanna var ikke løs i det hele tatt og den nye kom ut. Så vi fikk den trukket ut hos veterinær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Jeg ville tatt en sjekk hos veterinæren jeg - hos parson terrieren min vokste de nye hjørnetenna fremover og ble ekstremt feilstilte fordi jeg bare skulle vente å se.... - ikke så lurt. Jeg ville gått til veterinæren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 4. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Nå har han mistet den ene tannen i dag, så da satser jeg på at den andre detter ut om litt også. Gir ham noen dager til. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Fanta sine tenner så ganske like ut på de der når hun holdt på. Dyrlegen mente vi bare skulle vente - endel igjen før de nye tennene var helt ute og de ville legge press på melketennene. Og ganske riktig, de kom ut.:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 8. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2011 Da var begge tennene kommet ut Den siste var løs nå, så jeg rikket litt på den,så da kom den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts