Gå til innhold
Hundesonen.no

Julekalender 3. desember


Julenissen

Recommended Posts

1.jpg

Her er et bilde av en kjent avdød russisk komponist med sin mindre kjente trofaste følgesvenn. Komponisten er kanskje mest kjent for sin tredje pianokonsert.

1. Hva het komponisten, og hva het hunden?

2.jpg

Her er hunden Suggen, som var eid av en kjent polfarer.

2. Hva het polfareren, og hvilken rase var hunden?

Svar sendes på PM til nissefar innen midnatt 3. desember.

Begge svar må være korrekt for å få ett poeng/lodd.

Svar på kalender 2. desember:

1. Nei, lus kan ikke smitte fra en art til en annen

2. Demodex/hårsekkmidd

3. Borreliose/borelia

OBS: Når dere svarer på kalenderen, opprett ny PM for hvert svar. Dvs. ikke gå inn på meldingen du sendte i går og legg nytt svar under og send på ny. Dette er pga. vi må holde orden på svarene, og om alle svarene legges "under hverandre" i en lang rekke med PM får vi ikke lagt forskjellige PM'er i forskjellig mappe. Så ny melding må opprettes for hvert svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 desember var blææh. Jeg hadde alle raser rett men glemte norsk fremfor lundehund og engelsk fremfor rød og hvit setter. Dermed kom jeg ikke på noe ord og bytta ut den ene rasen med noe annet og kom frem til et helt feil ord. I går hadde jeg rett og det har jeg nok i dag også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok feil på nr. en for hadde G(Greyhound)L(Lundehund)E(Egnelsk Setter)D(Dutch Schapendoes)E(Engelsk springer spaniel).. Irriterer meg enda :rolleyes2: Uansett, rett i går og trur jeg har ganske så rett i dag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...