Shlush Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Wow, så fin og dyp farge på Linus Virkelig et pent kull dette, og virker som om de er gode mentalt også. Blir gøy å følge utviklingen deres fremover, du er flink JeanetteH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Hmmm... bikkja? I dag er hun ganske billig så du skal ikke se bort fra at vi kan finne en løsning der Hun er veldig god på å rydde bord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 I helgen fikk jeg æren av å hilse på Veli Kjempe herlig hund Jeg følte meg litt stolt som plukket henne ut blant alle de 20 ett eller annet kelpiene tilstede Første hunden jeg gikk bort til og spurte hvilken kennel var fra, og neimen meg så hadde jeg ikke rett, det var en DeepEyes hund Litt bilder av den skjønne damen DeepEyes Clash Of Kings (Geo) og DeepEyes Dance With Dragons (Veli) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Hehe, Veli minte meg om Opsis i uttrykket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Ja hun synes jeg minnet om Dany. Men hun ser ut som hun er litt kraftigere bygget sånn all over enn min lille strek Fine bilder av begge to! Jeg spurte akkurat etter Veli, så det var artig å få sett bilde av henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Fine søstera! Og bruttern selvfølgelig. Veli var kjempeherlig! Happy-go-lucky og veldig søt. Og vesentlig mindre enn Geo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Så morro med bilder Jeg hilste på henne på D4A, men hadde glemt kamera mitt hjemme. Regner med det går bra at jeg stjeler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Stjel i vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Desember 2012 Å så moro å se bilder av Veli også! Syntes hun og Geo så veldig ut som snytt ut av samme nesa liksom (hvor ekkelt høres ikke det ut..), mens Dany er liksom snipe-musa til Marvin og ser sånn ut også på en måte (finnes ikke noe så søtt som snipe-muser altså!) Blir kjempespennende med MH-en til våren! Og kjempeflotte bilder MegaMarie! Håper du er på Bjerke og/eller Lillestrøm sånn at du kan ta flotte bilder av Strider og Shy også! (For de er sinnsykt pene de også altså!!! ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts