Emilie Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Starter i morgen. Er det noen som har tenkt seg dit/er der allerede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Bare misunnelig... Jeg vil også på utstilling! Men nei, har ikke meldt på... Lykke til de som skal/er der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Var der i fjor, skulle gjerne vært der i år...sukk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Skulle gjerne vært der, men blir litt for voldsomt med 3 store utstillinger 3 helger etter hverandre. Men skal helt klart til Finland i 2014. Nå skal jeg følge med på resultatene fra denne helgen, i alle fall på min rase. Kjenner jo litt til en del av de finske hundene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Jeg har ikke vært selv. Men Saris søster (og Rinas halvsøster), Donatrix Wolfenne, ble BIR og Finsk Vinner i dag Og Wolfennes sønn, Donatrix Yimmon ble 2BHK med res. cacib og cert Fine slekta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts