Bananen Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Overhode ingen spennende dag, så vi avslutter den for i dag, gitt. 8ish. Vi står opp, Kamar er trøøøtt. 9ish. Spiser frokost, og venter på at feieren skal komme. 10ish. Ute og trekker litt frisk luft, mørkt og kjipt vær. 11ish. Tar med hundene ut på en liten tur, og tror jeg skal lukke øyene for alle båndene de egentlig har. Jeg har mer andre steder ... 12ish. Jeg sover en liten time. 13ish. Pøbel er glad for at jeg er våken! 14ish. På vei til jobb. Det regner. 15ish. Trooor jeg laget kaffe. 16ish. Trykker bittelitt. 17ish. Ikke noe bilde. 18ish. Fniser litt, med tanke på alt lavkarbohysteriet i alle ukebladene ... 19ish. Liten luftetur. 20ish. Ogsååå skal vi hjem! 21ish. Spiser sen middag. Rett etterpåish. Føler det er nok EFIT for i dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Liker bildestilen ...og båndene og den fine selen til Pøbel Men er himmelen av papir på tredje bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Men er himmelen av papir på tredje bilde? Ja! Jeg ble sint og rev opp himmelen. En filtersak på æppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Kamar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Koselig med slappe dager ...og man kan *aldri* få for mange hundebånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Koselig med slappe dager ...og man kan *aldri* få for mange hundebånd! Til og med når man jobber! Veeel. Av og til blir det for mye bånd. Bare av og til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Hva i all verden har du tatt bilde av kl 19? Appen din er så hipp at jeg ikke skjønner noen verdens ting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Hva i all verden har du tatt bilde av kl 19? Appen din er så hipp at jeg ikke skjønner noen verdens ting! Jakka mi som ligger hulter til bulter over en stolarm! Skal jo ut og luftes. I knooow, fancy, rite! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Hihi, Kamar og Pøbel er så kjekke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Ka var det appen din het (tror jeg har spurt om det før )? Fine bilder ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 3. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Ka var det appen din het (tror jeg har spurt om det før )? Fine bilder ihvertfall Jeg har brukt Hipstamatic tidligere (finnes ikke på android), men dette eeer ... MagicHourForMe eller noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Jeg har brukt Hipstamatic tidligere (finnes ikke på android), men dette eeer ... MagicHourForMe eller noe sånt. æsj, ser ikke ut som den finnes til Android heller.... sikkert derfor jeg ikke har lasta den ned tidlige når jeg har spurt ja Siden jeg har Android. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Jo, magic hour for me finnes til android Fin dag det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 (endret) Jo, magic hour for me finnes til android Så teit, jeg prøver å søke, men finner ikke ' edit: never mind, ser ut som jeg fant det nå Endret 3. Desember 2011 av Hapzen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts