Cecce Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Jeg er en 20 år gammel jente fra Drammen som gjerne stiller opp hvis noen trenger hundepass! Det kan være når som helst, ukedag, helg og over lengre tid hvis det trengs Har passet fler hunder de siste mnd og trives veldig med det, så da ser jeg ingen grunn til å ikke fortsette hvis det er mulig. Jeg er hjemmeværende og bruker all min tid på dette, så må derfor ta noen kr for det så jeg har litt lommepenger å leve på. Bor i leilighet med familien, dvs mamma og tre søsken på mellom 18 og 12 år. Vi har en chihuahua hann på snart 2 år og en katt. Katten bryr seg lite om de besøkene vi har hatt hittil og Leo koser seg med selskap og noen å leke med Ta kontakt om dette høres interessant ut, så sitter jeg her og venter spent på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Kanskje vi kan bruke deg som en nødløsning i julen? Vi har en jaktgoldenvalp på 3-4mnd nå som skal være med oss hjem i julen. Den er ikke alltid like glad i andre hunder, så skulle det skjære seg kan vi kanskje gi deg et pip og høre om du fortsatt kan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecce Skrevet 27. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Det kan du vettu! Er bare å si ifra hvis det trengs Men hvis den ikke er så glad i andre hunder, hvordan tror du det går med chihuahuaen da? Vi finner nok uansett en løsning på det hvis det skulle bli et problem. Hadde vært kjempe koselig altså, er vokst opp med golden jeg, så jeg elsker dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Det er jo en liten valp det er snakk om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecce Skrevet 27. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Det hadde vært kjempe koselig med besøk av en valp i huset altså gud, de er jo så skjønne <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Det kan du vettu! Er bare å si ifra hvis det trengs Men hvis den ikke er så glad i andre hunder, hvordan tror du det går med chihuahuaen da? Vi finner nok uansett en løsning på det hvis det skulle bli et problem. Hadde vært kjempe koselig altså, er vokst opp med golden jeg, så jeg elsker dem Det er ikke valpen som ikke går overens med andre hunder. Den er jo bare en valp. Det er den voksne hunden som bor der fra før :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecce Skrevet 27. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 Åjaa, da skjønner jeg! Henger visst ikke helt med i dag, er i skikkelig søndags modus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Hvor mye tar du for pass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecce Skrevet 3. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2011 Er åpen for forslag, men pleier å ta 100 kr dagen/døgnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kanim Skrevet 25. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2011 Jeg har to Chihuahua jenter som trenger hundepass i blant da jeg reiser en del. Jeg bor i Bergen, men reiser som oftes via Gardermoen, så da går det fint å dra innom Drammen først hvis du kan passe de når jeg er borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecce Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Sendte deg PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2012 Hmm kanskje en mulighet dersom ikke familien kan passe Yaris neste helg. Han er også kjent med Chihuahuaer, da venninnen min har overload av dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts