Gå til innhold
Hundesonen.no

Stellekasse


Bellare
 Share

Recommended Posts

Prøvar å skrive ønskeliste til jul, og ein ting som står høgt på lista i år er ei stellekasse der eg kan ha nærmast alt av pels-/stelleutstyret. Altså alt i frå børstar til shampooar. Har funne ein på doggstuff.no, men er det nokon som veit om andre typar stellekassar, eller andre nettbutikkar som sel den som er avbilda under?

Det hadde liksom vert fint med noko anna enn verktøykassa eg har no, ser ut som om nokon har sleppt ei bombe nedi der nemleg :whistle:

SSTackBox.jpg

Dogstuff.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er for hjemmebruk, og ikke behøver være så stilig, så finnes det rimelige, romslige og praktiske verktøykasser. Jula, Biltema. Claes Olsson, etc.

For å dra med seg rundt på utstillinger synes jeg at sånne vesker ofte er ALT for tunge i seg selv. Man har så mye ting med seg, at det ofte blir tungt nok - uten at vesken i seg selv skal veie flere kilo...

OK - man ruller ofte tingene inn på utst., men det er snodig hvor ofte man egentlig må bære den veska' likevel..

Jeg bruker en verktøykoffert av stoff billig, plastbunn, tåler juling og veier nesten ikke noe - a'la denne HER.

Funket utmerket, år etter år.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en verktøykasse av plast som er kjøpt på Claes Ohlsson, kostet vel en hundrelapp eller noe sånt. Den veier ikke stort, har plass til det jeg trenger, er rimelig oversiktlig og får plass i bagen sammen håndkle, stelleforkle, vannflaske etc.

Jeg synes det er en tendens til at folk kjøper seg dyre, store utstyrskofferter, og så selger de dem brukt etter en stund fordi de blir for tunge og svære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en tendens til at folk kjøper seg dyre, store utstyrskofferter, og så selger de dem brukt etter en stund fordi de blir for tunge og svære.

Ein slik koffert har eg heller tenkt å ha heime, slik at eg kan ha alt på ein plass, og samtidig ha full oversikt. Er så lei av at noko ligg her og noko der fordi det ikkje eg plass i den verktøykassa eg har no. Og kassa har heller ikkje hørt kva system her :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...