ipadda Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Har googlet litt rundt for å se om jeg kunne finne koder. Men finner ikke noe som faktisk funker. Er ute etter noe veldig enkelt - litt snø som faller liksom. Noen som gidder å hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 16. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Never mind, jeg fant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 piczo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Haha! Jeg synes snø er LITT koselig jeg Kunne aldri hatt det selv da, for jegvet hva folk synes og at det er litt cheezy Så lenge det ikke blir for mye og for store snøfnugg. Jeg er rar Men musikk er det værste! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Jeg skal jaggu meg ha snø når den tida nærmer seg, hadde vel det ifjor og, med juletema Digger cheezy ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 16. November 2011 Rapporter Share Skrevet 16. November 2011 Har fjernet noen innlegg. Tråden handler ikke om hvor teit det er å ha snø Enten hjelp trådstarter, eller la være å le av hva andre ønsker seg på sine hjemmesider. Moderator IW. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts