soelvd Skrevet 7. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2012 Utrolig hva litt Marthe-tid gjør Litt forbedringer i fvf siden sist: 1 Siter
Marthe Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Utrolig hva litt Marthe-tid gjør Litt forbedringer i fvf siden sist: Kjempe bra! Siter
Ane Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Bare et lite tips med tanke på dette med motivasjon og arbeidsglede. Du utviser ikke akkurat enorme mengder med det selv her på videoen, så da er det kanskje ikke rart om hunden detter ut innimellom? Må bare signere det her! Jeg kan ikke mer enn de som allerede har gitt deg mye tips og råd, men mitt råd til en som slet med lite motivert hund, ville først og fremst vært å være veldig glad og ivrig på treninger selv. Du viser ikke stor treningsiver på noen av filmene du har lagt ut. Lek og tull mye, rull rundt på bakken, kryp på alle fire osv. Jeg brukte hvert fall veldig lang tid på bare å leke og tulle før jeg begynte med trening. Vi trente sitt og ligg, men på "tull". Deretter var hun helt i fyr og flamme når vi skulle trene, og det har holdt seg slik. Siter
Papillon Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Synes det ser kjempebra ut jeg, way to goo Siter
soelvd Skrevet 8. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Må bare signere det her! Jeg kan ikke mer enn de som allerede har gitt deg mye tips og råd, men mitt råd til en som slet med lite motivert hund, ville først og fremst vært å være veldig glad og ivrig på treninger selv. Du viser ikke stor treningsiver på noen av filmene du har lagt ut. Lek og tull mye, rull rundt på bakken, kryp på alle fire osv. Jeg brukte hvert fall veldig lang tid på bare å leke og tulle før jeg begynte med trening. Vi trente sitt og ligg, men på "tull". Deretter var hun helt i fyr og flamme når vi skulle trene, og det har holdt seg slik. Innlegget du siterer svarte jeg på over Filmene vi filmer er for å hjelpe oss som trener, derfor filmer vi bare sånn type øvelser, ikke alt "tullet" rundt. Kanskje vi bør filme når vi leker mellom øktene Takk for tips 1 Siter
soelvd Skrevet 8. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Ikke akkurat Monti, men søt video for det av sjarmklumpen Tipsy som trener på frivillig dekk med samboer Siter
soelvd Skrevet 9. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Fy flate for en fremgang på fvf! Å, takk Monti synes fvf er mye morsommere nå, og da går alt plutselig mye bedre Siter
Recommended Posts