Trulte70 Skrevet 4. November 2011 Rapporter Skrevet 4. November 2011 Vi - dvs klubben vår - har fått forespørsel om å arrangere førstehjelpskurs for hund, og det vil vi selvfølgelig MEN: Hvem avholder sånne kurs? Er det noe man er utdannet til? Kan evt en veterinær avholde et sånt kurs??? Siter
Zitka Skrevet 4. November 2011 Rapporter Skrevet 4. November 2011 En vet bør jo absolutt kunne holde et slikt kurs vil jeg tro.. Tviler på at det er noen som er utdannet til å holde slike kurs.. Ellers så kan du jo høre med norske redningshunder.. På grunnkurset deres er det en bolk som førstehjelp på hund, blant annet.. Kanskje de har noen som kan hjelpe dere Siter
Ane Skrevet 4. November 2011 Rapporter Skrevet 4. November 2011 Nina, er ikke hun ene i klubben med bruksshcæfer veterinær ved Sotra dyreklinikk? Mulig hun vet noe om det? Siter
Turb Skrevet 4. November 2011 Rapporter Skrevet 4. November 2011 Jeg gikk et kurs förstehjelp og sårbehandling hos hund og katt på veterinärhöyskolen i forbindelse med et kurs jeg tok på universitetet. Så det går sikkert an å ringe de på vet höyskolen å höre om det er noen som kan komme å holde foredrag for dere. Men jeg ble egentlig litt skuffet over kurset for han som holdt det var litt slitsom. Han ville nesten ikke vise oss noe og sa hele tiden at vi ikke kunne gjöre noe vi måtte bare komme oss til veterinären. Og det löste jo ikke akkurat noen problemer... Men vi fikk jo litt ut av kurset iallefall... Siter
Recommended Posts