Gå til innhold
Hundesonen.no

Piraya EFIT :)


Bikkjehuset.no
 Share

Recommended Posts

Tusen takk for fine kommentarer.

Jeg har ganske lang vei til jobb, 1,5t hver vei. Så blir tidlig opp spes når jeg begynner kl.08. Jeg jobber i Halden og bor i Ski:

Jeg var så heldig å få tilbudt jobb på klinikken der at jeg kunne ikke si nei tross reisevei:) Det er en vikarstilling, hadde den vært fast måtte jeg flyttet, aaaltfor langt å reise for meg ellers.

Takk for kommentarene om Maya, hun er vakre lille jenta mi :wub: hun er en veldig stor hun i en liten kropp, men lar ikke korteben og kort nese stoppe henne. Her er det full fart.

Hun har desverre ikke den beste mentaliteten da, :no: men prøver å jobbe med saken.

Maya er redd for fremmede mennesker, barn ol. Hun kom til meg som 10mnd gammel og hadde omtrent ikke opplevd annet enn innsiden av et bur. Hun har hatt stor fremgang, fra å utagere på alt fra fluer til biler, til fly og mennesker. Nå har vi kommet et godt stykke på vei men er kommet litt i stå.

MEN hun er heldigvis utrolig god og hengiven til de hun kjenner og nærmeste familie da :kiss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...