Synnikken Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 helgen så jeg slik ut: Ble ganske fornøyd med de nye klærne Jeg legger inn en bestilling på slik kropp som deg og! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Gammel tråd ja, men TS- du burde jo strengt tatt jogge rundt i noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Gammel tråd ja, men TS- du burde jo strengt tatt jogge rundt i noe sånt Haha, om det var sånn det skulle være så ville det jo vært enkelt, eller.. om jeg hadde trappet opp i yukataen min ville det nok blitt mer knall og fall enn framvisning av hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 28. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Haha, om det var sånn det skulle være så ville det jo vært enkelt, eller.. om jeg hadde trappet opp i yukataen min ville det nok blitt mer knall og fall enn framvisning av hund Du synes du ser meg?? Ha ha!9 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Haha, om det var sånn det skulle være så ville det jo vært enkelt, eller.. om jeg hadde trappet opp i yukataen min ville det nok blitt mer knall og fall enn framvisning av hund Da må du bare øve og øve- på å løpe fort med sammenknepne ben Men det var litt alvor i innlegget mitt, det finnes så mange vakre fargekombinasjoner og fasonger på afrikanske klær. Og om noe matcher Basenjien finner man det der Red: Kjære vene, her var det mye fint... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 en ny verden åpner seg for meg her! "min" rase stilles med eiere iført alt fra feltbukse til.. olabukse. Så det er i hvertfall ikke eieren som får mest oppmerksomhet pga stilige klær! hehe! her er liksom greia å prøve å komme seg inn i ringen uten skitne klær med poteavtrykk på Om man da ikke er utenlandsk showhuskyeier på norgestur da ej! jeg stiller i dress jeg... Edit: her er det mye fint https://www.facebook.com/pages/Dog-Show-Fashion-Police/340757611619?sk=photos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 28. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2012 Du synes du ser meg?? Ha ha!9 Jaaa, det må du ha på Leto den 11.-12.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shetalks Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2012 Ha ha ha, jeg leste så mye om utstilling og klær i går kveld, at jeg drømte om det i natt. Jeg kom meg aldri på utstilling, for jeg måtte prøve så mye klær... Og jeg har ikke fått hunden enda... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Dere! Jeg kjøpte meg ett mørk blått skjørt igår, men det fantest ikke dressjakke som hørte til. Kan jeg bruke en lys gråblå dressjakke i bomull til tror dere? eller er det ikke pent med mørkt skjørt og lys dressjakke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts