LilleZara Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Åhh,han er så herlig! Ang. det med farge,så hørte jeg nå nettopp på tv,at fargen på ørene kan være en indikator for å se hvilken farge de får når de blir voksne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 han er ikke liiiite fin da :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Jeg legger alltid merke til sånn tekst. Har jo tatt endel bilder med tv i bakgrunn, og det er mye sært som har dukka opp. Nydelig liten tass! Syntes mamsen var veldig vakker også. Sånn golden skal se ut, syntes jeg. Helt enig! Tror allikevel at Montien blir likere pappaen: Nydelig! utrooolig søt Kjempefin! Bare eeeelsker fargen hans Ååååh! :wub: Fy søren så nydelig! *komme seg ut av tråden før valpesjuka innhenter meg for fullt* Enig med dere Åhh,han er så herlig! Ang. det med farge,så hørte jeg nå nettopp på tv,at fargen på ørene kan være en indikator for å se hvilken farge de får når de blir voksne Stemmer det. Altså ørefargen han har nå. :-) han er ikke liiiite fin da :wub: Ikke i det hele tatt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Kommende agilitystjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Kommende agilitystjerne Oh yes! Og lydighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Burde jo det, med mindre han er femi. Flott paps og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 29. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Burde jo det, med mindre han er femi. Flott paps og! Hehe, godt poeng! Men synes det er stor forskjell på de. I mine øyne har pappen mer riktig ansikt. Uansett, utrolig flott han og, ja :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2011 Nyyydelig liten sak! Gleder meg til å hilse på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts