Guest Vicky Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Her i denne tråden kan vi legge ut bilder av våre hunder som gjør triks! Er så morro å se forskjellig bilder av triks. Cita til Benz kan hvertfall kjempe mange!!
Heidihj Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Elwira sitter bamse.. ikke ett veldig spessielt triks, men men
Guest Vicky Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Elwira sitter bamse.. ikke ett veldig spessielt triks, men men hun er kjempe søt
Monika! Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Lucas ruller rundt: vet ikke om du mente bare sånne triks eller og, kommandoer som; "på plass", "ligg"?
Aya Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Ååh, så skjønne:) har ingen enda, men skal se om jeg får snappa et bilde av Puma som gjemmer hodet under armen min.. Han er sjenert skjønner dere
Kristina Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Lunah ruller rundt 10 uker gammel
Mud Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Loke ligger stille under komando med en annen hund ved siden av seg!!Helt klart det mest imponerende bildet av han Gjett hva han ser på..Gutten til mammaen sin det
charlotte Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Kanskje ikke et triks, men fin trening til metallappporten Rulle rundt Har begynt på "spill død" Gå i sirkel (freesyle-greie)
Guest Vicky Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Kameraet mitt gikk tom for strøm, så fikk bare tatt noen få bilder... Vicky hiver seg på musematta mens hun knurrer fornøyd Hit med go`biten muttern. Hvis ikke blir jeg sur! Jeg kan også vinke Rullerundt. Nå er jeg så feit for tiden at det går ikke fort! Det er så morro å rulle! Men jammen må jeg gå ned noen kilo! Kommer fler når jeg får ladet opp kameraet!
Synne N Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Her er bilde av Kali som vinker, men det er ikke akkurat nytt, men jeg har mista kameraet så jeg får ikke tatt vilde av de nye triksene
Mud Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Hit med go`biten muttern. Hvis ikke blir jeg sur! Tydelig fjes det der
Guest Vicky Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Tydelig fjes det der ja Hun er en skikkelig sleiping. Aussie tvers igjennom. Hun vet alltid hva hun vil og er bestemt på sitt... ligner kanskje litt på meg?
Hilde90 Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Her er bilde av Kali som vinker, men det er ikke akkurat nytt, men jeg har mista kameraet så jeg får ikke tatt vilde av de nye triksene Hvordan lærer man hunden å vinke?
Guest Vicky Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Hvordan lærer man hunden å vinke? roser og belønner hunden til rett tid
charlotte Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Doberjenta (omplassert) kan sitte bamse *savne*
Guest Vicky Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Doberjenta (omplassert) kan sitte bamse *savne* Flink hvorfor omplassert?
Kristina Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 *bilde* Den bikkja di er nydelig
charlotte Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Flink hvorfor omplassert? Hun var hyperaktiv (hadde for mye tyroxin i blodet - stress/aktivitetshoromon) , og jeg hadde ikke nok tålmodighet, ressurser eller lyst til å jobbe med henne. Jeg gikk og var sint på henne hele tiden, jeg var en blodig urettferdig leder. Så jeg valgte å gi henne til noen som hadde lyst og tid, det var det hun fortjente. Hvis de nye eierene velger å gi henne tilbake (de har hatt henne i 8 mnd så det er lite sannsynlig) så er jeg klar for å gi henne en ny sjanse, for nå jeg vet jeg hva jeg ikke skal gjøre og hva jeg burde gjøre. Men det er for seint å være etterpåklok.. :/ Savner henne fælt.
Guest Vicky Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Hun var hyperaktiv (hadde for mye tyroxin i blodet - stress/aktivitetshoromon) , og jeg hadde ikke nok tålmodighet, ressurser eller lyst til å jobbe med henne. Jeg gikk og var sint på henne hele tiden, jeg var en blodig urettferdig leder. Så jeg valgte å gi henne til noen som hadde lyst og tid, det var det hun fortjente. Hvis de nye eierene velger å gi henne tilbake (de har hatt henne i 8 mnd så det er lite sannsynlig) så er jeg klar for å gi henne en ny sjanse, for nå jeg vet jeg hva jeg ikke skal gjøre og hva jeg burde gjøre. Men det er for seint å være etterpåklok.. :/ Savner henne fælt. ok...
Synne N Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Hvordan lærer man hunden å vinke? Jeg lærte Kali først High five. Så begynte jeg å ta håndenen lengre og lengre vekk . Så skiftet jeg kommandoen til hade. Men jeg tok fremdels opp hånden slik at hun visste hva hun skulle gjøre. Så nå kan jeg stå langt vekke å si hade, bare jeg tar opp hånden.
Aya Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Astrid- SÅ skjønn Vicky er! Hun ser ut som en skikkelig smart liten frøken.. Helt nydelig
LiLi Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Morsomme triks! LiLi kan ingen hun :oops: Må vel lære henne noen etter hvert..
Renate A Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Chicka kan skate 8) Har til og med naglehalsebånd på seg.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar