Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til å finne en pris for hundepass i mitt hjem


tm100008
 Share

Recommended Posts

Jeg lurer på om dere har gode forslag for en rettferdig lønn for hundepass i mitt hjem.

Jeg ser for meg en student som vil bruke eks en langhelg eller en uke i mitt hjem for skole/lesing samtidig som denne passer hunden min. Hundepasseren må gjerne ha med en egen hund også.

Jeg har en stor og aktiv hund, så han krever både en del tur og aktivitet... og masse oppmerksomhet, såklart! :)

Hva ser dere for dere som en grei lønn å gi for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på. Kjøper du inn mat og snacks til passeren? Kan vedkommende gå på skole/jobb, eller må h*n være med hunden hele tiden? Men sånn ellers tenker jeg at et par hundre kroner døgnet, kanskje? Eller kanskje mer, siden vedkommende må bo hos deg, i stedenfor å ta imot hunden i eget hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesifisering: Personen kan gå på skole/jobb og ellers hva denne pleier å gjøre mens denne bor hos meg - bare hunden ikke blir liggende alene alt for mye (cirka vanlig alenetid for en hund hver dag)

Jeg kan fint kjøpe inn mat og snacks.

Personen skal da gå alle turene, aktivisere litt og kose masse :) Ellers så kan denne gå på skolen, trene, lese, se tv/film, sitte på pcen eller hva denne hundepasseren velger å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesifisering: Personen kan gå på skole/jobb og ellers hva denne pleier å gjøre mens denne bor hos meg - bare hunden ikke blir liggende alene alt for mye (cirka vanlig alenetid for en hund hver dag)

Jeg kan fint kjøpe inn mat og snacks.

Personen skal da gå alle turene, aktivisere litt og kose masse :) Ellers så kan denne gå på skolen, trene, lese, se tv/film, sitte på pcen eller hva denne hundepasseren velger å gjøre.

Høres ut som en perfekt jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få spørre hva du skal gjøre imens ettersom at denne personen må være hjemme hos deg?

Ellers er jeg enig med de andre at det burde bli et par hundre kroner.

Jeg skal på kurs.

De studentene som jeg tenker på, de bor i bofellesskap (små rom).. Hunden min hadde sikkert brukt flere dager bare på å roe seg ned skikkelig på den plassen, og det hadde vært mye mer stress for hundepasseren det enn å passe den hjemme hos meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, han hadde nok likt å legge inn gode aksjer hos den prinsessebarten du har ;)

Kom med han. .:lol: Flotte turområder, gæern bartedame og masse grinder inne om ikke gutta liker hverandre.

Ok, skal slutte å ot'e tråden.

Jeg passeet noen hunder hjemme hos ei for noen år siden, gratis, hun endte opp med å passe min hund i 6 uker etterpå da, så jeg er vel fremdeles skyldig hundepass :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på kurs.

De studentene som jeg tenker på, de bor i bofellesskap (små rom).. Hunden min hadde sikkert brukt flere dager bare på å roe seg ned skikkelig på den plassen, og det hadde vært mye mer stress for hundepasseren det enn å passe den hjemme hos meg heller.

Jeg visste ikke at det var noen bestemte studenter du tenkte på. For meg ville det vært mye mer pes og litt ekkelt å skulle flytte inn i et fremmed hjem, enn å få en fremmed hund hit noen dager :) Ellers anbefaler jeg hotell Kaos. På tide at hun tar seg litt betalt for å passe andres hunder, kanskje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...