tm100008 Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Jeg lurer på om dere har gode forslag for en rettferdig lønn for hundepass i mitt hjem. Jeg ser for meg en student som vil bruke eks en langhelg eller en uke i mitt hjem for skole/lesing samtidig som denne passer hunden min. Hundepasseren må gjerne ha med en egen hund også. Jeg har en stor og aktiv hund, så han krever både en del tur og aktivitet... og masse oppmerksomhet, såklart! Hva ser dere for dere som en grei lønn å gi for dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Det kommer litt an på. Kjøper du inn mat og snacks til passeren? Kan vedkommende gå på skole/jobb, eller må h*n være med hunden hele tiden? Men sånn ellers tenker jeg at et par hundre kroner døgnet, kanskje? Eller kanskje mer, siden vedkommende må bo hos deg, i stedenfor å ta imot hunden i eget hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Du må spesifisere litt mer som ida nevner, men jeg tenker i hvertfall 600,- pr døgn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Kan du ikke sende han hit heller? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 23. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Spesifisering: Personen kan gå på skole/jobb og ellers hva denne pleier å gjøre mens denne bor hos meg - bare hunden ikke blir liggende alene alt for mye (cirka vanlig alenetid for en hund hver dag) Jeg kan fint kjøpe inn mat og snacks. Personen skal da gå alle turene, aktivisere litt og kose masse Ellers så kan denne gå på skolen, trene, lese, se tv/film, sitte på pcen eller hva denne hundepasseren velger å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 23. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Kan du ikke sende han hit heller? Åååh, han hadde nok likt å legge inn gode aksjer hos den prinsessebarten du har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Kan jeg få spørre hva du skal gjøre imens ettersom at denne personen må være hjemme hos deg? Ellers er jeg enig med de andre at det burde bli et par hundre kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Spesifisering: Personen kan gå på skole/jobb og ellers hva denne pleier å gjøre mens denne bor hos meg - bare hunden ikke blir liggende alene alt for mye (cirka vanlig alenetid for en hund hver dag) Jeg kan fint kjøpe inn mat og snacks. Personen skal da gå alle turene, aktivisere litt og kose masse Ellers så kan denne gå på skolen, trene, lese, se tv/film, sitte på pcen eller hva denne hundepasseren velger å gjøre. Høres ut som en perfekt jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Missy- Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Hvor sender jeg inn søknad? Muligheter for 100% stilling også? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 23. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Kan jeg få spørre hva du skal gjøre imens ettersom at denne personen må være hjemme hos deg? Ellers er jeg enig med de andre at det burde bli et par hundre kroner. Jeg skal på kurs. De studentene som jeg tenker på, de bor i bofellesskap (små rom).. Hunden min hadde sikkert brukt flere dager bare på å roe seg ned skikkelig på den plassen, og det hadde vært mye mer stress for hundepasseren det enn å passe den hjemme hos meg heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kos og kaos Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Standal hundepensjonat tar 300 kr på døgn.. og tillegg for tur og annet. SÅ kanskje 300 pr døgn? Vet ikke om studentene ser det som en del av betalingen å få bo i ett privathjem.. Betaler du rett får du fornøyd hundepasser som gjerne gjør det igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Åååh, han hadde nok likt å legge inn gode aksjer hos den prinsessebarten du har Kom med han. . Flotte turområder, gæern bartedame og masse grinder inne om ikke gutta liker hverandre. Ok, skal slutte å ot'e tråden. Jeg passeet noen hunder hjemme hos ei for noen år siden, gratis, hun endte opp med å passe min hund i 6 uker etterpå da, så jeg er vel fremdeles skyldig hundepass 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2011 Jeg skal på kurs. De studentene som jeg tenker på, de bor i bofellesskap (små rom).. Hunden min hadde sikkert brukt flere dager bare på å roe seg ned skikkelig på den plassen, og det hadde vært mye mer stress for hundepasseren det enn å passe den hjemme hos meg heller. Jeg visste ikke at det var noen bestemte studenter du tenkte på. For meg ville det vært mye mer pes og litt ekkelt å skulle flytte inn i et fremmed hjem, enn å få en fremmed hund hit noen dager Ellers anbefaler jeg hotell Kaos. På tide at hun tar seg litt betalt for å passe andres hunder, kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 18. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Jeg så noen som annonserte på dette forumet, og som selv hadde en liten hund - som ville passe hund hjemme hos andre da deres egen bopel ble for liten.. Noen som vet hvor jeg finner den personen igjen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Jeg tror samme person fortsatt annonserer på Dyrenett. De sletter ikke annonsene så fort. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts