Bananen Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2011 Bilder fra Argyr! Åh! Han er så fin, om jeg får si det sjøl! Jepp, jepp! Kamar med gææærnere! Tricolorgjengen. Fineste, han. Helt objektivt, åff kårs! Gærnere. Navn aner jeg ikke. 1 Siter
SFX Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2011 Kamar med gææærnere! Tricolorgjengen. Det er sannelig ikke rart at kennel Latruda består av gærnere, når oppdretteren ser så sanset og åndsnærværende ut også... Var det virkelig det beste bildet? 4 Siter
Argyr Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2011 Det er sannelig ikke rart at kennel Latruda består av gærnere, når oppdretteren ser så sanset og åndsnærværende ut også... Var det virkelig det beste bildet? Sorry! Jeg så ikke på folka jeg, og det var det beste av bikkjene. Jeg er bittelitt sliten og tok bare noen bilder i farta fordi anebanana var utålmodig med Kamarbilder og noen hadde bestilt bilde av BIR/BIM-bernere. 1 Siter
SFX Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2011 Sorry! Jeg så ikke på folka jeg, og det var det beste av bikkjene. Jeg er bittelitt sliten og tok bare noen bilder i farta fordi anebanana var utålmodig med Kamarbilder og noen hadde bestilt bilde av BIR/BIM-bernere. Du får klippe og lime litt pene SFX-hoder på dette bildet Siter
Bananen Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2011 Det er sannelig ikke rart at kennel Latruda består av gærnere, når oppdretteren ser så sanset og åndsnærværende ut også... Var det virkelig det beste bildet? Tror jeg er blind, glemmer å se på folkene, jeg! Sorry! Jeg så ikke på folka jeg, og det var det beste av bikkjene. Jeg er bittelitt sliten og tok bare noen bilder i farta fordi anebanana var utålmodig med Kamarbilder og noen hadde bestilt bilde av BIR/BIM-bernere. Jaaa, og takk! Siter
Marthe Skrevet 23. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2011 Gratulerer så masse til de som er fornøyd Siter
Bikipile Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2011 Gratulerer til alle fornøyde Siter
tm100021 Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2011 Han er "smashing" - virkelig - så han i ringen og det som slo oss "belgerfolk" var at han så så "ferdig" ut for alderen og flotte bevegelser - så gratulerer så kjempemye med fine resultater. Tusen takk, det var veldig veldig fine ord! Oliver i rasen Oliver i gruppen Siter
SandyEyeCandy Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2011 Jeg glemte å si at elskede lille knertis blei stilt på lørdag og fikk en fantastisk kritikk, og ikke minst excellent, og det uten ETT underullshårstrå på kroppen! CK blei holdt igjen fordi hun er uferdig og trenger mer kropp, og det stemmer. Det jeg synes var ålreit, er at mine grep for å vise henne bedre faktisk funker, og sjøl om dommeren var litt i overkant dramatisk, og knertis responderte på det med å stå som en bowlingball på bordet, så er jeg veldig glad for opplevelsen vår i ringen. Aiko gikk nesten hele LP1-programmet på slutten av dagen, og min strategi for å starte med henne neste gang, er å ha henne i bur HELE tida fram til vi skal inn, sånn at hun er ivrig og på meg, for da er hun så søt og kvikk. I tillegg føler jeg at Lill, Sophia, collie-gutta, Jenny, de røde farer og jeg er et meget godt team, altså! Og det er så hyggelig med andre soniser vi bumper innom, helt strålende dag! Gleder meg til lørdag igjen, og da lover jeg å ha sovet mer enn 3 timer... 5 Siter
Yodel Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2011 Ha ha, jeg så heller ikke på eierne, kun hundene. Takk for bilder Argyr- jeg stjeler det øverste om jeg får lov! Siter
Toya Skrevet 24. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2011 Grattis til alle fornøyde, ingen nevnt , ingen glemt Siter
Argyr Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2011 Ha ha, jeg så heller ikke på eierne, kun hundene. Takk for bilder Argyr- jeg stjeler det øverste om jeg får lov! Selvsagt! Siter
Recommended Posts