Gå til innhold
Hundesonen.no

Mini er også med i Alpha dogs fotokonkurranse:)


Mini
 Share

Recommended Posts

Jeg synes det var noe kjent med villdyr nr 3. ;)

Mini har så klart fått stemmen min. :) Tåler han TOTW godt?

Takk for stemmen :)

TOTW? Han spiser tørrfisk på bildet og det tåler han ja,han er så frisk i magen sin nå,ingen problemer sålenge han spiser kun det han tåler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for stemmen :)

TOTW? Han spiser tørrfisk på bildet og det tåler han ja,han er så frisk i magen sin nå,ingen problemer sålenge han spiser kun det han tåler :D

Så fantastisk at Mini er bra i magen sin. :D

TOTW er Taste of the wild. Siden vinneren av fotokonkurransen får et års forbruk av Taste of the wild hadde det vært supert om Mini tålte fôret tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk at Mini er bra i magen sin. :D

TOTW er Taste of the wild. Siden vinneren av fotokonkurransen får et års forbruk av Taste of the wild hadde det vært supert om Mini tålte fôret tenkte jeg.

Ja,jeg synes virkelig han fortjener å være frisk nå,stakkars lille kroppen som gikk gjennom så mye sykdom...

Nei,jeg tør ikke ta sjansen på å skifte for selv om han vinner et års forbruk av Taste if the wild,da gir jeg det bort :) jeg vant et års forbruk av appetitt tidligere i år og det ga jeg bort :) Mini skal spise Eukanuba Dermatosis resten av livet ja,ikke verd at han blir syk igjen ved å prøve noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...