Gå til innhold
Hundesonen.no

Sinnsyke priser for Norsk Vinner (D4A) - Hvorfor?


ipadda
 Share

Recommended Posts

Jeg syns i grunnen 350,- per hund for utstilling er dyrt nok, nå har NKK hevet prisen til 410,- per hund på Norsk Vinner utstillingen. Jeg ser cluet med at det er dyrere å leie jo større lokalene er, men det kommer også naturligvis flere til en Norsk Vinner utstilling enn på en vanlig NKK, så hvorfor er det nødvendig å heve prisen? Det føles faktisk litt som ran, at de tar 410,- for en bedømmelse på bikkja... Jeg klarer ikke se poenget jeg, men mulig jeg står alene om denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skrevet at det ikke er frivillig å melde på, jeg syns bare prisene var kriminielle, å lurer på hvorfor. :)

Hvorfor er det vel bare NKK som kan svare på?

Men jeg vet jo at prisene på å leie messen er skyhøy. Det er bare til å høre med de som skal ha stand der (ikke rasestand) og de betaler ganske mye for å leie plass, og det er ikke en inntekt NKK får.

Jeg betaler selv mer av den enkle grunn at jeg syns lokalitetene er bra og du kan faktisk gå (løpe for min del :P ) imellom ringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det vel bare NKK som kan svare på?

Men jeg vet jo at prisene på å leie messen er skyhøy. Det er bare til å høre med de som skal ha stand der (ikke rasestand) og de betaler ganske mye for å leie plass, og det er ikke en inntekt NKK får.

Jeg betaler selv mer av den enkle grunn at jeg syns lokalitetene er bra og du kan faktisk gå (løpe for min del

) imellom ringene.

Tjaaa, jeg var ikke akkurat superimponert over ringene i fjor jeg... MEN generelt sett er det gode fasiliteter der, dog kunne de kanskje hatt vanlig pris for å veie opp for mindre gode fasiliteter i f.eks Bergen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke første året det koster mer, diskusjonene/reaksjonene har kommet hvert år - og folk melder på lell.

Det er for øvrig normalt at vinnerutstillinger i andre land koster mer, og jeg kan godt betale litt mer for gjeve titler og ikke "bare" BIR. Jeg synes heller ikke at 60 kroner i pluss er å kvalifisere som ran. Da synes jeg det er mer frustrerende at en må betale dyrt for parkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha noe å gjøre med at NKK ikke her får betalingen for parkering eller inngang, kanskje? Dette tilfaller nok Varemessa, vil jeg tro..

Men uansett - jeg synes det skulle være forskjellige priser, jeg. Internasjonale burde være litt dyrere enn de andre, og kanskje spesialer litt billigere...

Men så lenge folk melder på uansett pris, så skjønner jeg jo hvorfor hundeklubbene går opp i pris FØR NKK, såklart.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...