Veronica O Skrevet 9. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2011 Tenkte det kunne være kjekt med en tråd hvor vi kunne anbefale kurser, instruktører, klubber etc OG dele tanker/erfaringer med kurser/seminarer o.l en har deltatt på innen IPO, rundering, spor, feltsøk, tjeneste osv. 2 Siter
Arielle Skrevet 10. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2011 En kjekk tråd for oss som har problemer med å finne forskjellige kurs redigere: uppps så nå at det var bruks! Men det er suuuupert det også Her skal eg følge med Siter
Wentakeri Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 NBFK Trønderlag arrangerer Trønderkurset fra 24. til 29. Juni 2012 på Skallstuggu, Levanger. Vi har følgende aktiviteter: rundering - spor - konkurranse-lydighet. Mer info på www.nbfk.no Siter
Malamuten Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Skrevet 12. Mars 2012 Noen som har helgekurs og anbefale? Lydighet, spor eller rundering? Siter
Zitka Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Skrevet 12. Mars 2012 Noen som har helgekurs og anbefale? Lydighet, spor eller rundering? Mia Skogster kommer til Trondheim i juni og holder kurs i lydighet Siter
Malamuten Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Skrevet 12. Mars 2012 Mia Skogster kommer til Trondheim i juni og holder kurs i lydighet Hvor kan man melde seg på ? Bare det ikke kræsjer med det andre kurset så vil jeg være med Siter
Zitka Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Skrevet 12. Mars 2012 Hvor kan man melde seg på ? Bare det ikke kræsjer med det andre kurset så vil jeg være med Informasjon om kurset finner du her 1 Siter
Margrete Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Er det lov å ha annonser her? I så fall: Runar Oudmayer kommer til oss i april og holder sporkurs. Tror ikke det er fullbooket. Mer info her. Også kommer Lillian Brenden i september (send meg pm for mer info) Siter
Malamuten Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Vet ikke hva forumreglene sier, men jeg synes iallefall det er veldig greit. Slik at jeg får med meg hva som foregår rundt om kring Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 2.-7.7.12: Clickercamp i Århus, DK - O, den som hadde hatt penger... 6.10.12: 4 weekendsamlinger i Holbæk, DK: Målrettet brukshundtrening PH/IPO med Dina Doctermann - o, den som hadde hatt hund OG penger... (mer info på canis) 1 Siter
KriKoshka Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Skrevet 17. Juni 2012 Noen som har helgekurs og anbefale? Lydighet, spor eller rundering? Jeg selger plassen min på brukshelg med Amokk i Arendal 21.-22.7. Instr er Elin Søisdal og man kan trene på hva man vil. Nybegynner helt OK. Annonsen min er på Kjøp og salg. Pris kan diskuteres. Siter
Recommended Posts