Bellare Skrevet 8. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Korleis blir DENNE selen? Blir den også feil til skibruk? Eller jægerens kombisele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 8. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2011 Har vært innpå linken og sett men finner ikke der det står at hun syr Er det bare å sende henne en mail eller står det om det en plass på en av hjemmesidene? Det ser ut som hun ikke har lagt ut noe om syingen sin enda. Bare send henne en mail og spør henne. Hun er veldig hyggelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 9. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2011 (endret) Skal innom og høyre ang. sele til skiturar og slikt i morgon, men nokon som veit korleis Gresshoppa Ergonomisele er til liten hund og skitur? Blir båndfeste for langt bak i forhold til kva som er bra på ein såpass liten hund og "trekk"? Endret 9. Oktober 2011 av Bellare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2011 Erfaringsmessig er pelshunder og fleeceforing en dårlig kombinasjon, det ble ihvertfall fryktelig lett floker på pyrren som jeg hadde. Seler med denne type polstring gav minst floker her ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 9. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2011 Erfaringsmessig er pelshunder og fleeceforing en dårlig kombinasjon, det ble ihvertfall fryktelig lett floker på pyrren som jeg hadde. Seler med denne type polstring gav minst floker her ihvertfall. Når det kjem til pelsen trur eg ikkje den gresshoppa selen hadde vert noko stort problem. Har både halsbånd og y-sele i slikt fleecefôr som gresshoppa ergonomiselen har, og har aldri hatt problem med med flokar. Uansett så skal jo frøkna bruke både dress og sokkar på skitur for å hindre kladding, så her er det heller dressen som skapar pelstrøbbel for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 10. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2011 Då har eg vert bortom og forhørt meg ang. sele, og fekk høyre at y-selen eg har burde funke bra. Det var den beste dei hadde for små hundar. Blir sånn i tvil når det er enkelte som seier det er fyfy, og andre seier det skulle gå bra. Er Youki eller whatever sitt merke eg har på y-selen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 11. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2011 http://www.godbiten.no/home?page=shop.browse&category_id=31&Treeid=18 Denne ser bra ut, http://www.swisscool-mushing.com/E_frame.html?http://www.swisscool-mushing.com/Zero_DC_Harnesses_E_grp_10_6_54-1.html der får du den billigere og i små størrelser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 12. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Skal innom og høyre ang. sele til skiturar og slikt i morgon, men nokon som veit korleis Gresshoppa Ergonomisele er til liten hund og skitur? Blir båndfeste for langt bak i forhold til kva som er bra på ein såpass liten hund og "trekk"? Jeg har denne, bruker den som sykkelsele og er kjempefornøyd :-D Sitter veldig bra, og glir ikke når hun trekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 12. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2011 Jeg har denne, bruker den som sykkelsele og er kjempefornøyd :-D Sitter veldig bra, og glir ikke når hun trekker. Supert! Trur eg skal kjøpe den, men blir så usikker på størrelsen. Fant ei side der dei kun hadde 20 cm og 30 cm halsopning. Frøkna brukar 30 cm halvstrup, så 30 cm halsopning burde vel passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts